• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kingitud hobuse suhu vaadatakse järjest enam

    Kingituste tegemine tundub paljude jaoks kiirelt ja kergelt lahendatav ülesanne. Tegelikult on see kõike vastupidist. Hea firmakingituse tegemine, mis oma eesmärki teeniks – ettevõtet turundaks, saajale meelde jääks ning ka vajalik ja praktiline oleks –, nõuab pikka planeerimist.

    Defitsiiti ei ole enam ammu me maal, mistõttu on asju kõigil rohkem kui vaja oleks. Viisakusest, harjumusest või soovist paki saajat mõjutada, kingitakse asju aga iga aasta jälle juurde.
    Et firmakingitus ennast ära tasuks, saaja kontorisse tolmu koguma ei jääks või hoopis prügikasti ei lendaks, tuleks Äripäeva hinnangul teha pikalt eeltööd – mõelda, kes on kingi saaja, millised on tema huvid ja vajadused, kus ja kuidas ta kingitust kasutada saaks jne. Kui selleks aega pole, siis parem on kehva kingituse asemel üldse mitte kingitust teha.
    Fookuses kingisaaja vajadused. Firmakingi eesmärk on kingisaajale meelde jääda ja temas positiivseid emotsioone tekitada. Kinkija logoga suvalised, ebakvaliteetsed vidinad – võtmehoidjad, stressipallid, pastakad, kruusid jm – seda eesmärki kindlasti ei täida. Neid on kingiks saanud igaüks kümneid, mistõttu elamus kingi saamisest on juba järgmise 10 minuti järel töömõtete alla mattunud või veel hullem, saajas trotsi tekitanud, sest vaja on mõelda, kuidas tüliks olevast vidinast lahti saada – kellele see ära anda või kuhu visata.
    Hoolega kingisaaja huve ja vajadusi silmas pidades valitud kvaliteetsed kingitused või koguni ettevõtte enda poolt spetsiaalseks olukorraks teha lastud meened jäävad aga meelde.
    Isikupära jääb meelde. See ei tähenda kindlasti seda, et tegu peaks olema millegi hirmkalliga. Kvaliteetsest materjalist keskmises hinnaklassis jope või seljakott, mis aastaid vastu peab, täidavad oma eesmärki. Pärast esimest tormi laiali lagunenud firmavari räägib aga ettevõtte väärtushinnangutest ja suhtumisest – pealiskaudsusest ja hoolimatusest nii kulutatud raha ja aja kui ka saaja suhtes.
    Väljend “kingitud hobuse suhu ei vaadata” ei kehti enam. Ammu vaadatakse ja sellega tuleb arvestada. Kingil peab olema sisu ja siirust. Kui sellega tegelemine tundub liig, siis kõige enam kindlapeale minev kingitus on toit – vein või kommikarp läheb alati kellelegi kaubaks. Samas isikupärane ja unikaalne kingitus jääb meelde.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Rahvuslik projekt: päästame keskealised põdurate liigast
Tulevikuväljakutseist rääkides on tavaks rääkida noortest, aga miks? Eesti noored on avatud ja nutikad maailmakodanikud, kes saavad enda põlvkonna väljakutsetega ise hästi hakkama. Meie noored pole hukas. Meie vanad on, ja siin tuleb lahendusi otsida, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Forus Grupi juhatuse esimees Margus Nõlvak.
Tulevikuväljakutseist rääkides on tavaks rääkida noortest, aga miks? Eesti noored on avatud ja nutikad maailmakodanikud, kes saavad enda põlvkonna väljakutsetega ise hästi hakkama. Meie noored pole hukas. Meie vanad on, ja siin tuleb lahendusi otsida, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Forus Grupi juhatuse esimees Margus Nõlvak.
LHV aktsia tegi eilse järsu languse paari tunniga tasa
LHV aktsia on täna pea täielikult eileõhtusest järsust langusest taastunud. Analüütikute hinnangul oli eile lõpuoksjonil toimunud müük Balti turgudel ebamõistlik.
LHV aktsia on täna pea täielikult eileõhtusest järsust langusest taastunud. Analüütikute hinnangul oli eile lõpuoksjonil toimunud müük Balti turgudel ebamõistlik.
Energeetika ja puidutööstus vedasid tööstustoodangu kasvu
Statistikaameti andmetel tootsid tööstusettevõtted oktoobris 2,8% rohkem toodangut kui eelmise aasta samas kuus. Toodang suurenes energeetikas 11,8% ja töötlevas tööstuses 3,5%, vähenes aga mäetööstuses 39,7%.
Statistikaameti andmetel tootsid tööstusettevõtted oktoobris 2,8% rohkem toodangut kui eelmise aasta samas kuus. Toodang suurenes energeetikas 11,8% ja töötlevas tööstuses 3,5%, vähenes aga mäetööstuses 39,7%.
Raadiohommikus: alternatiivturu IPOmaania
IPOde sadu jätkub – sellest nädalast saab Nasdaq Balti alternatiivturul First North märkida kahe Eesti ettevõtte aktsiaid.
IPOde sadu jätkub – sellest nädalast saab Nasdaq Balti alternatiivturul First North märkida kahe Eesti ettevõtte aktsiaid.