• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pro Kapitali juht: tunnen Araabia investoreid juba aastaid

    Pro Kapital Grupi juhi Paolo Michelozzi sõnul tunneb ta ettevõtte uusi investoreid Araabia Ühendemiraatidest juba kaua.

    "Tegemist on peamiselt Dubais kinnisvara alal tegutseva Šveitsi ettevõtjaga, keda tunnen juba aastaid," selgitas Michelozz. "Läbirääkimised on kestnud ligikaudu kaks kuud," lisas ta.
    Küsimusele, kas invesorite leidmise uudis on kuidagi seotud sellega, et Panorama City ehk konkureeriv projekt jäi poolikuks, vastas Michelozz eitavalt. "Puudub seos Panorama projekti lõpetamisega. Meie ja Panorama projektid olid erinevad nii kontseptsiooni kui sihtrühma osas ning oleme valmistanud oma projekti ette sõltumatult Panorama arengutest," märkis Michelozzi.
    Pro Kapitali juht on veendunud, et aktsionärid kiidavad otsuse müüa osa keskusest Araabia Ühendemiraatides registreeritud investorile heaks, kuna kaubanduskeskuse arendamisega alustamine on tema hinnangul ettevõtte huvides.
    Küsimusele, kui ettevõtted ei saa seda investeeringut, siis millised on veel võimalused laua peal, vastas Michelozzi, et ei usu, et see variant on teemaks ja seetõttu ei pea vajalikuks selles osas spekuleerida.
    Pro Kapitali tütarfirma Tallinna Moekombinaat AB võib saada Araabia Ühendemiraatides registreeritud investorilt Summer Solstice Limited 28 miljonit eurot, et Peterburi tee alguses olevale kinnistule kaubanduskeskus püsti panna.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.