• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 03.04.14, 17:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LPP kärpis tänavust laienemisplaani

LPP Retail Estonia kavatseb tänavu avada kuus uut kauplust ja laiendada müügipindu 12 800 ruutmeetrini, mis jääb väiksemaks mullu sügisel ettevõtte eelmise juhi Hendrik Passi seatud eesmärgist.
LPP praegune juht Tarmo Põiklik teatas veebruaris kohe pärast uuele kohale saamist, et tänavu plaanib ettevõte suurendada müügipinda 15 200 ruutmeetrini. Viimases majandusaruandes on eesmärk toodud madalamale – 12 800 ruutmeetrit.
"Tõenäoliselt oli tollaste plaanide osaks ka tänaseks realiseerumata jäänud kaubandukeskuste lisandumine," ütles Põiklik.
Mullu investeeris LPP veidi üle miljoni euro seniste kaupluste renoveerimise, sisustuse ja muude seadmete täiendamiseks, lõpetades aasta 20 poe ja 9162 ruutmeetrise jaekaubanduspinnaga.
LPP müügitulu kasvas 2013. aastal 12,5%, 15,16 miljoni euroni. Ettevõtte puhaskasum kasvas 5,1%, 1,57 miljoni euroni.
Võrreldavate kaupluste käive kasvas keskmiselt 8%, mis on kõrgem kasv kui jaekaubandus tervikuna.
Ettevõtte keskmine töötajate arv kasvas mullu 190ni tunamulluselt 164-lt. Kuigi kuu keskmine palgakulu töötaja kohta langes aastases võrdluses veidi üle 3%, ütles Põiklik, et LPP on viimase 12 kuu jooksul kahel korral tõstnud töötajate palki. Samuti on müügipinnaga suurenemisega kasvanud proportsionaalselt klienditeenindajate arv.
LPP suunas 2013. aastal 57% rohkem kulusid reklaami ja turustusse. Põikliku sõnul ei ole turunduskulude kasv tulnud telereklaamidest, vaid vaateakendesse ja e-lahendustesse suuremast panustamisest.
LPP Retail Estonia OÜ esindab Eestis kaubamärke Reserved, Cropptown, House, Mohito ja Sinsay. Ettevõtte omanik on Poola börsifirma LPP Spólka Akcyjna.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele