• OMX Baltic−0,08%300,34
  • OMX Riga0,55%893,41
  • OMX Tallinn0,2%2 062,42
  • OMX Vilnius−0,34%1 194,45
  • S&P 5000,00%6 092,16
  • DOW 30−0,25%42 982,43
  • Nasdaq 0,31%19 973,55
  • FTSE 100−0,46%8 718,75
  • Nikkei 2251,31%39 453,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,47
  • OMX Baltic−0,08%300,34
  • OMX Riga0,55%893,41
  • OMX Tallinn0,2%2 062,42
  • OMX Vilnius−0,34%1 194,45
  • S&P 5000,00%6 092,16
  • DOW 30−0,25%42 982,43
  • Nasdaq 0,31%19 973,55
  • FTSE 100−0,46%8 718,75
  • Nikkei 2251,31%39 453,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,47
  • 05.11.14, 08:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Marketingi klubis Elisa juht Sami Seppänen

20. novembril esinevad Best Marketing Clubis Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen ja turundusjuht Karin Kanepi. Ettekande teema on "Konkurentsiolukord telekommunikatsiooniturul ning Elisa brändi uuenemine".
Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen
  • Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen
  • Foto: Eiko Kink
Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen räägib klubihommikul konkurentsiolukorrast telekommunikatsiooni turul. Kas ELi regulatsioon kasvatab või langetab mobiilsideoperaatorite investeeringuid ning kas mobiilsideteenuste hinnad hakkavad tõusma või langema? Mida tähendab brändi uuenemine Samile kui ettevõtte juhile? Kuidas kogu organisatsioon uuenemisega kaasa tõmmata?
Elisa turundusjuht Karin Kanepi räägib Elisa brändi uuenemisest. Kuidas viidi läbi brändi uuenemine? Mis muutus Elisa välimuses ja mis muutus sisus? Millised olid suuremad väljakutsed? Milline on Elisa uus esinduste kontseptsioon?
Klubihommikut modereerib Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

35. korda toimuv Best Marketing Club on hommikukohvi vormis seminar. Osalejaid on kokku tavaliselt 25-30. Visiitkaardid on soovitav kaasa võta, sest Best Marketing Club on koht, kus saab luua uusi väärtuslikke kontakte.
Lisainfo: Best Marketing
Autor: Silja Oja, Best Marketing Eesti juht

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 22 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele