Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tooteesitluse teeb heaks professionaalne esitleja
Foto: Raul Mee
Tooteesitluse edu taga seisab peamiselt tooteesitleja isik, kes suhtleb pidevalt tarbijatega, misläbi on võimalik tõsta nende teadlikkust ja suurendada toodete müüki.
Prisma Peremarket toob sisse Rainbow' kaubamärgi tooteid, millele ise ka tooteesitlusi kauplustes korraldab. Tooteesitluse edu taga seisab peamiselt tooteesitleja isik, ütles ASi Prisma Peremarket turundusjuht Silver Säga.
„Mis puudutab tooteesitluse kvaliteeti, siis degusteerimise teeb heaks alati see konkreetne inimene, kes tooteid maitsta või proovida annab. On suur vahe, kas seista esitluslaua taga vaid selleks, et toodet huvilistele serveerida, või osata toote kohta ka küsimustele vastata, juurde rääkida ja soovitusi jagada,“ rääkis Säga. „Kui tooteesitleja on hea suhtleja ja tõepoolest tunneb esitletavat toodet, siis saab degusteerimisest ka tõusta tulu.“
Loe Äripäeva teemaveebist Kaubandus.ee, miks Euronics kasutab tooteesitlejaid ja mis kasu nemad sellest saavad. Ning loe soovitusi, kuidas paremini tooteid esitleda!
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.