Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Müügimees ei kuula klienti
Ragn Sellsi juht Rain Vääna on kindel, et müügile saab tihti saatuslikuks kliendi mittekuulamine.Foto: Raul Mee
Tihti surutakse enda toodet või teenust peale, ilma kliendi ootustesse tegelikult süvenemata, on Ragn-Sells Eesti juht Rain Vääna veendunud.
Ragn-Sells Eesti juht Rain Vääna on seisukohal, et olulisim on kliendiootus vs. ettevõtte pakkumine. Tema sõnul on tähtis see, kuidas teenus või toode kliendi elu paremaks teeb ehk millist lisaväärtust suudetakse luua kliendile.
Loe Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee pikemalt, mida räägivad GoWorkABit, Ragn-Sells ja Kaubamaja oma müügiapsudest ning mis võib tihti müügile saatuslikuks saada.