Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Märtsi tegija reklaamiturul oli Äripäev

    ÄripäevFoto: Raul Mee

    Suuremate lehtede reklaamiturul oli märtsis turuliider küll Postimees, kuid suurim tõusja oli Äripäev, mille reklaamimaht kasvas aastaga kolmandiku võrra, kirjutab meediaanalüütik Toomas Leito.

    "Võiks isegi öelda, et märtsi tegija oli Äripäev. Väärib märkimist seegi, et leht tegi head tulemused nii veebi- kui ka printreklaamis," kirjeldab Leito oma reklaamikommentaaris.
    Leito sõnul oli märts üllatavalt võimas reklaamikuu. "Kui eelmisel kuul vedasid lehtede reklaamiturgu valimised, siis nüüd panid asjad paika edukas veebireklaami tulem ja müügimeeskondade aktiivne, et mitte öelda agressiivne müügitöö," märgib ta.
    Võrreldes 2014. a. märtsiga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 142 külge ehk 16%, moodustades 1012 külge.
    Käive suurenes 146 000 eurot ehk 12%, moodustades 1,4 miljonit eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 29%. Veebireklaamifirmade Delfi, Neti, SmartAD ja Adnet käive kasvas 14%. Delfi käive oli üle poole miljoni euro, suutes jälle üllatada supertulemusega, märgib Leito. Maalehe käive suurenes 6%.
    Tähtsamates segmentides oli oluline kasv ehitusreklaamis (mullusega võrreldes +70%), sisustusreklaamis (+50%) ja reisireklaamis (+64%). Ootamatult tegi vähikiku autoreklaam (-13%).
    Mullusega võrreldes jäi reklaamimaht samale tasemele Õhtulehes, teistes lehtedes suurenes: Äripäev +38%, Eesti Päevaleht +35%, Eesti Ekspress +5% ja Postimees +3%.
    Reklaamikäive oli Postimehes 590 000 eurot (mullusega võrreldes +5%), Äripäevas 320 000 eurot (+30%), Õhtulehes 195 000 (+8%), Eesti Ekspressis 138 000 (+5%) ja Eesti Päevalehes 130 000 (+18%).
    Paberkandjal olid käibed Postimehes 345 000 eurot (mullusega võrreldes -5%), Äripäeval 182 000 (+14%), Eesti Ekspressis 138 000 (+5%), Eesti Päevaleht 130 000 (+18%), Õhtuleht 120 000 (0%).
    Võrreldes eelmise aasta kolme kuuga suurenes reklaamimaht 205 külge ehk +9%, moodustades 2480 külge. Käive suurenes 365 000 eurot ehk +11%, moodustades 3,6 milj. eurot.
    Reklaamimaht vähenes Eesti Ekspressis -4%, teistes lehtedes suurenes: Eesti Päevaleht +39%, Äripäev +9%, Õhtuleht +4% ja Postimees +4%.
    Käibed: Postimees 1,6 miljonit eurot (mullusega võrreldes +9%), Äripäev 0,8 miljonit (+18%), Õhtuleht 0,5 mln (+9%), Eesti Ekspress 0,4 mln (0%), Eesti Päevaleht 0,3 miljonit (+27%).
    Aprilli prognoos on Leito hinnangul tagasihoidlik, kui tuleb väike pluss, on hästi läinud.
  • Hetkel kuum
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Jeen saavutas 34 aasta madalaima taseme, analüütikud ootavad valitsuse sekkumist
Jaapani jeen langes kolmapäeval 34 aasta madalaimale tasemele, nõrgenedes USA dollari suhtes kuni 151,97-ni, mis on tekitanud turul küsimusi valitsuse sekkumise kohta Jaapani valuuta toetamiseks.
Jaapani jeen langes kolmapäeval 34 aasta madalaimale tasemele, nõrgenedes USA dollari suhtes kuni 151,97-ni, mis on tekitanud turul küsimusi valitsuse sekkumise kohta Jaapani valuuta toetamiseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Läti keskpank tõmbas kasvuprognoosi allapoole
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Eestlased reisisid mullu välismaale kaks korda enam
Eelmisel aastal kasvas nii välis- kui sisereiside arv, neid tehti võrreldes aasta varasemaga vastavalt 40 ja 20% enam, teatas statistikaamet.
Eelmisel aastal kasvas nii välis- kui sisereiside arv, neid tehti võrreldes aasta varasemaga vastavalt 40 ja 20% enam, teatas statistikaamet.