Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Konkurent: Cherry raskused olid pikalt ette näha
Chilli tegevjuht Martin Aigro Chilli poes Mustika keskusesFoto: Tairo Lutter/Postimees/Scanpix
Cherry konkurendi, vautšerikeskkonna Chilli tegevjuhi Martin Aigro sõnul on Cherry kehva majandusseisu, maksuvõlgade ja esitamata aastaaruannete taga liialt agressiivne ja jätkusuutmatu kasvustrateegia. Nende raskused olid pikalt ette näha.
“Cherry laienes aastaid tagasi Baltikumis väga agressiivselt ning selline kasvutempo nõuab suuri investeeringuid. Kui investeeringud loodetud aja jooksul lisatuluks ei realiseeru, tekivadki raskused,” selgitas Aigro.
E-kaubanduse üldine seis ei ole antud juhul tema sõnul probleem. „Kui me Chilliga 2010. aastal alustasime, pidime langetama kasvustrateegia kohta olulise otsuse. Kuna e-kaubandus ja klientide ostukäitumine on pidevas muutumises, siis sellega tuleb kohaneda pidevalt.“
See juhtum näitab Aigro sõnul taaskord seda, kui oluline on tarbijate usaldus. “See on tuntud doominoefekt – ettevõtete usalduse kadudes ei saa neile kampaaniaid ehitada, uute kampaaniateta kaovad aga ära kliendid,“ sõnas Aigro.
Aigro sõnul jagunes 90 protsenti Eesti turust Chilli ja Cherry vahel võrdselt ning põhiliselt käis võitlus samade tuntud koostööpartnerite üle.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.