• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 01.07.16, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordicast lahkunud Sakkov: võtsin sõimu isiklikult

Riiklikust lennufirmast Nordica lahkunud juhatuse liige Erik Sakkov pihib, et kogu kriitika Estonian Airi järglase suhtes on olnud tema jaoks pagana isiklik.
Estonian Airi järglase Nordic Aviation Groupi juhid uue firma alustamisel oma tegemisi tutvustamas.
  • Estonian Airi järglase Nordic Aviation Groupi juhid uue firma alustamisel oma tegemisi tutvustamas. Foto: Andres Haabu
"Kogu see Nordica asi on olnud minu jaoks niivõrd isiklik. Kogu kriitika, mida olen klientidelt ja meediast kuulnud, on olnud nii pagana isiklik," vahendab Eesti Päevaleht Sakkovi sõnu.
"See pole ju mingi anonüümne suvaline firma, keda sõimatakse. Sind ennast sõimatakse! Elasin sõna otseses mõttes iga reisil kaduma läinud kohvrit ja hilinenud lendu isiklikult üle. Ma ei suuda võtta nii, et see pole minu asi," rääkis ta.
"Tahan vastutada absoluutselt kõige eest, mis ettevõttes on tehtud. Et kõik oleks viimase peal," ütles Sakkov. Ta võrdles lennufirmas toimunut bridžiga: nende kaartidega, mis sulle jagatakse, pead välja mängima maksimumi. "Ja meie kaardid olid väga viletsad," nentis ta. Loe pikemalt Eesti Päevalehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele