• OMX Baltic0,13%267,98
  • OMX Riga0,25%878
  • OMX Tallinn0,38%1 718,56
  • OMX Vilnius0,33%1 043,13
  • S&P 5000,00%6 047,31
  • DOW 30−0,08%44 745,42
  • Nasdaq 0,2%19 442,24
  • FTSE 1000,56%8 359,41
  • Nikkei 2251,91%39 248,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,58
  • OMX Baltic0,13%267,98
  • OMX Riga0,25%878
  • OMX Tallinn0,38%1 718,56
  • OMX Vilnius0,33%1 043,13
  • S&P 5000,00%6 047,31
  • DOW 30−0,08%44 745,42
  • Nasdaq 0,2%19 442,24
  • FTSE 1000,56%8 359,41
  • Nikkei 2251,91%39 248,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,58
  • 30.01.17, 09:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uut panka juhib Swedbanki ja Eesti Energia endine tippjuht

Jaekaubandusgrupp Coop Eesti ostab Moskva Pangale kuulunud Eesti Krediidipanga aktsiad, uue nimega Coop Panka hakkab juhtima varem Swedbankis, Eesti Energias ja Magnumis juhtivatel kohtadel töötanud Margus Rink.
Coop Panka hakkab juhtima Margus Rink.
  • Coop Panka hakkab juhtima Margus Rink. Foto: Andras Kralla
Rinki viimane töökoht oli ärikontaktide sotsiaalvõrgustiku LinkedIn järgi Margus Linnamäele kuuluv ravimifirma Magnum, kus Rink töötas tegevjuhina kõigest 9 kuud, lahkudes sealt mullu jaanuaris. Rink kirjutab LinkedInis, et tema ametiaeg Magnumis jäi sedavõrd lühikeseks, sest selgus, et ettevõtte omanikul ja temal on väga erinev arusaam juhtimisest.
“Coop Pank luuakse selgelt eristuva strateegiaga: me tahame pakkuda lihtsamaid pangateenuseid Coopi 600 000 kliendile ning nendega seotud väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele, teha seda nii Coopi kauplustes kui ka interneti- ja mobiilipangas,” ütles Rink pressiteate vahendusel. Ta märkis, et Eesti Krediidipanga nime all jätkab pank tegevust tänavu sügiseni, kevade-suve jooksul tehakse ettevalmistustöö uute teenuste ja toodete pakkumiseks nii Krediidipanga praegustes kontorites, Coopi kauplustes kui ka elektroonilistes kanalites.
Inbanki nõukogu esimehe Priit Põldoja sõnul on Inbank teinud nii Krediidipanga kui Coopiga väga head koostööd. Koos Coopiga toodi viis aastat tagasi turule suurpankadest sõltumatu maksekaart Säästukaart Pluss, mida kasutab ligi 90 000 inimest. “Coop Finantsi senine tegevus on loonud tugeva aluse pangaks kujunemisele. Meie roll finantsinvestorina on panustada uue panga ehitamisse ka oskusteabega. Inbanki strateegia on areneda oma toodete ja tehnoloogiaga uutele Euroopa turgudele ning keskpikas perspektiivis plaanime väljuda Coop Panga omanikeringist,” rääkis Põldoja.
Eesti Krediidipanga nõukogu esimehe Andrus Kluge sõnul võib olla õnnelik selle üle, et panga enamusosalus on taas kodus. “Coopi 600 000 püsiklienti annavad suurepärase eelduse suurendada panga kliendibaasi ning klientidele avanevad uued müügikanalid. Krediidipanga klientidele säilivad kõik põhiteenused, head hoiustamisvõimalused, kuid lisaväärtusena avardub oluliselt teeninduskanalite võrk,” ütles ta.
Coopi juhi Jaanus Vihandi sõnul on eesmärk pakkuda igapäevaseid pangateenuseid taas seal, kust suurpangad viimaste aastate jooksul lahkunud on. “Coopi klientomanike ja püsiklientide jaoks on oluline, et nad ei peaks elementaarsete pangateenuste saamiseks sõitma kümnete kilomeetrite kaugusele,“ selgitas Vihand rohkem kui 350 kauplusega võrgustiku potentsiaali pangateenuste pakkumisel.
Eesti Krediidipank on Eesti vanimaid kommertspanku, mis on tegutsenud sama nime all alates Eesti taasiseseisvumisest peale. Panga asutasid endine keskpanga president Rein Otsason ja Eesti ettevõtjad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele