Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Transiidikeskuse omanik võtab Hyperloopi kasutusele
Hamburgi sadam.Foto: Srdjan Suki, EPA
Transiidikeskuse uus omanik Hamburger Hafen und Logistik AG tahab hakata Hamburgi sadamasse ja sealt väljuvaid konteinereid transportima suurel kiirusel Hyperloopiga, kirjutas logistikauudised.ee.
Hamburger Hafen und Logistiku (HHLA) esimees Angela Titzrath ja Hyperloop Transportation Technologiese asutaja ja tegevdirektor Dirk Ahlborn teatasid täna Hamburgis, et nad loovad ühisettevõte, mille eesmärk on arendada ja turule tuua konteinerite Hyperloopi transpordisüsteem. Esmalt töötatakse Hamburgis asuvasse HHLA terminali ülekandejaam ning standardsed transpordikonteinerid Hyperloopi jaoks.
„Soovime hakata kasutama uuenduslikke lähenemisviise, et aidata kaasa Hamburgi sadamas ja selle ümbruses asuva transpordi infrastruktuuri parandamisele ja kasutada meie terminali võimekust efektiivsemalt,“ teatas Titzrath.
Ahlborni sõnul plaanitakse ühiselt välja töötada süsteem, mis ei keskendu üksnes kiirusele ja tõhususele, vaid võtab arvesse ka kõik muud probleemid, millega tänapäeva sadamad kokku puutuvad.
Hamburgi majandus-, transpordi- ja innovatsiooniminister Michael Westhagemanni sõnul vaja piirkonna logistikakeskkond uusi ideid ja ärimudeleid, et ka tulevikus jääda juhtivaks globaalseks logistikakeskuseks.
Hyperloop on inimeste ja kaupade kiire transportimine spetsiaalse toru kaudu, kus kiirus võib ületada isegi 1000 km/h. Toulouse'is Prantsusmaal on üks selline rada ehitamisel, esimesed katsereisid loodetakse korraldada järgmisel aastal.
Rohkem uudiseid logistika ja transpordi teemadel leiad teemaveebist
logistikauudised.ee.Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.