Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti idufirma tahab Lõuna-Aafrikas osta 100 000 autot
Lõuna-Aafrika Vabariigis kasutatud autode rahastamisega tegelev Eesti idufirma CarGet üritab läbi lüüa sealsel autoturul, võttes enda kätte 1% koguturust, teatas ettevõte.
Eesti idufirma tahab Lõuna-Aafrikas osta 100 000 autot Foto: Jake Farra
"Lõuna-Aafrika teedel liigub ühtekokku umbes 11 miljonit autot. Meie eesmärk on saavutada 1% koguturust ehk ühtekokku tahame osta ligikaudu 100 000 autot," ütles CarGeti tegevjuht Eerik Oja pressiteates. Eesmärgini jõudmiseks kavatseb Eesti kapitalil põhinev ettevõte kaasata edaspidi ka kodumaist rahastust.
Oja sõnul on Lõuna-Aafrika Vabariigi suletud autoturu tingimustes isegi kasutatud autode hinnad enamikule inimestest kättesaamatult kõrged ning teatud mõttes on CarGet loonud täiesti uue turusegmendi.
Ettevõtte teatel ei võimalda sealsed pangad isegi paljudel keskmise sissetulekuga inimestel endale sõidukit soetada. Suure pindalaga, ent puuduliku ühistranspordivõrgustikuga riigis kärbib see oluliselt inimeste liikumis- ja töötamisvõimalusi.
Turul läbi löömiseks kasutab idufirma Eesti päritolu tehnoloogiat. "Süsteemi selgroog on arendatud Eestis ja kõik protsessid on digitaliseeritud, mis sealse turu tingimustes on harukordne. See võimaldab meil pakkuda oma toodet tõhusamalt ning nõnda ka kiiremini laieneda," selgitas Oja, kelle sõnul katsid klientide kuumaksed esimese poolaastaga CarGeti igakuised tegevuskulud.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.