Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Raadiohommikus: raskustes ettevõtja peab esmalt vaatama peeglisse
Kui ettevõte satub raskustesse, siis esimese asjana tuleb juhtkonnal vaadata peeglisse ja tunnistada tehtud vigu, soovitab eelmise majanduskriisi ajal keerulisse olukorda sattunud lao- ja veoteenuseid pakkuva ettevõtte Nordnet juht Madis Laansalu.
Toiduainete ladustamise ja veoga tegeleva Nordnet OÜ juht Madis Laansalu.
Foto: Raul Mee
Milliseid samme Nordnet kriisist väljumiseks astus ja mis olid olulised õppetunnid, sellest räägib Laansalu esmaspäeval Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Sa korraldad oma ettevõtte suvepäevi. Sündmuse toimumise hommikul seisad sa silmitsi faktiga, et esineja, kes pidi õhtul esinema, teatas, et ta ei tule, sest sai parema pakkumise. Mida teha?