Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Raadiohommikus: raskustes ettevõtja peab esmalt vaatama peeglisse
Kui ettevõte satub raskustesse, siis esimese asjana tuleb juhtkonnal vaadata peeglisse ja tunnistada tehtud vigu, soovitab eelmise majanduskriisi ajal keerulisse olukorda sattunud lao- ja veoteenuseid pakkuva ettevõtte Nordnet juht Madis Laansalu.
Toiduainete ladustamise ja veoga tegeleva Nordnet OÜ juht Madis Laansalu.
Foto: Raul Mee
Milliseid samme Nordnet kriisist väljumiseks astus ja mis olid olulised õppetunnid, sellest räägib Laansalu esmaspäeval Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.