DPD Eesti pakkide maht tõusis aastaga ligi kolmandiku
DPD Eesti käive kasvas möödunud aastal 16 protsenti ning kohale toimetati ligi 5,3 miljonit pakki, mis tähendab eelneva aastaga võrreldes kasvu ligi 30 protsenti. Suurenenud mahtude taga on eelkõige viiruse mõjul hüppeliselt kasvanud e-kaubandus.
DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss märkis, et lisaks e-kaubanduse aktiviseerumisele mõjutas DPD toimetatud pakkide arvu kasvu kindlasti ka DPD Eesti pakiautomaatide võrgustiku laiendamine.
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.