Paremuselt teine gasell: elasime üle suurte koondamiste tormi
Dylan HeyFoto: erakogu
Tänavuse Gaselli TOPi 2. koha omanik HeyDigital OÜ elas mullu üle oma valdkonna suurima koondamislaine pärast dotcom'i mulli, kuid suutis sellegipoolest lõpetada aasta kasumis ja sihib 2024. aastaks agressiivset kasvu.
Digimaailmas reklaame lööva Hey Digitali jaoks oli 2022. aasta raske, märgib ettevõtte kaasomanik ja üks juhtidest Dylan Hey – paljud SaaS-i ehk tarkvara kui teenust pakkuvad ettevõtted ja tehnikatööstused pidid vallandama palju inimesi, samal ajal tuli riskikapitalistide investeeringuid sisse vähem.
"Väidetavalt kasvas 2022. aastal töötajate koondamiste arv ligikaudu 650%, mis on suurim pärast dotcom'i mulli. See mõjutas loomulikult ka meie kasvu Hey Digitalis, kuna see mõjutas paljusid meie kliente," rõhutas Hey.
Samas jäi Hey Digital 2022. aastal suurenenud müügitulu juures kasumlikuks, ei saatnud ära ühtegi töötajat ja valmistub uueks kiireks kasvuks.
Järgneb intervjuu Dylan Heyga.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.