Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
"Äripäev eetris": veel mitusada tuhat eestlast kolib sotsiaalmeediasse
Sotsiaalmeedias video levima panemine on peen kunst.Foto: Scanpix/Reuters
Sotsiaalmeedias turustamine erineb palju traditsioonilistest ja senistest kanalitest. "Äripäev eetris" selgitab, kuidas teha reklaami ja turundust sotsiaalmeediakanalites nii, et need töötaksid.
Praktilisest saatest saab teada, miks osa reklaame ja turundussõnumeid levib kulutulena, kuid teised vihastavad välja ja peletavad. Samuti, mille poolest erinevad kanalid nagu Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter jt ning kuidas eri kanalites käituda.
Tegemist on saate esimese osaga. Teises osas saab teada, kuida panna inimesed ettevõtte uudiskirja avama ning kuidas turundada sotsiaalmeedias välismaale.
"Äripäev eetris" podcast'i saab kuulamiseks tellida iTunesis või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida siit.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.