Sotsiaalmeedias turustamine erineb palju traditsioonilistest ja senistest kanalitest. "Äripäev eetris" selgitab, kuidas teha reklaami ja turundust sotsiaalmeediakanalites nii, et need töötaksid.
- Sotsiaalmeedias video levima panemine on peen kunst. Foto: Scanpix/Reuters
Praktilisest saatest saab teada, miks osa reklaame ja turundussõnumeid levib kulutulena, kuid teised vihastavad välja ja peletavad. Samuti, mille poolest erinevad kanalid nagu Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter jt ning kuidas eri kanalites käituda.
Tegemist on saate esimese osaga. Teises osas saab teada, kuida panna inimesed ettevõtte uudiskirja avama ning kuidas turundada sotsiaalmeedias välismaale.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva saateid saab kuulata
www.aripaev.ee/eetris.
"Äripäev eetris"
podcast'i saab kuulamiseks tellida
iTunesis või kasutada
RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida
siit.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.