• OMX Baltic0,44%271,02
  • OMX Riga0,44%871,73
  • OMX Tallinn0,43%1 717,72
  • OMX Vilnius0,25%1 058,14
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,2%8 328,78
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,03
  • OMX Baltic0,44%271,02
  • OMX Riga0,44%871,73
  • OMX Tallinn0,43%1 717,72
  • OMX Vilnius0,25%1 058,14
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,2%8 328,78
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,03
  • 05.05.16, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Äripäev eetris": veel mitusada tuhat eestlast kolib sotsiaalmeediasse

Sotsiaalmeedias turustamine erineb palju traditsioonilistest ja senistest kanalitest. "Äripäev eetris" selgitab, kuidas teha reklaami ja turundust sotsiaalmeediakanalites nii, et need töötaksid.
Sotsiaalmeedias video levima panemine on peen kunst.
  • Sotsiaalmeedias video levima panemine on peen kunst. Foto: Scanpix/Reuters
Praktilisest saatest saab teada, miks osa reklaame ja turundussõnumeid levib kulutulena, kuid teised vihastavad välja ja peletavad. Samuti, mille poolest erinevad kanalid nagu Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter jt ning kuidas eri kanalites käituda.
Tegemist on saate esimese osaga. Teises osas saab teada, kuida panna inimesed ettevõtte uudiskirja avama ning kuidas turundada sotsiaalmeedias välismaale.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva saateid saab kuulata www.aripaev.ee/eetris.
"Äripäev eetris" podcast'i saab kuulamiseks tellida iTunesis või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 08:00
Wallester ühendab jõud MTÜ-ga Naerata Ometi, et toetada abivajavaid Eesti peresid
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele