EASi Eesti Disainimeeskond on võtnud ette võimatu missiooni, kui üritab Eestile luua üllatavat ja vaimustavat kuvandit. Seda ei juhtu, leiab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

- Hando Sinisalu
- Foto: Meeli Küttim
Igal Eestimaa elanikul on oma nägemus, milline Eesti kuvand olema peaks. See on emotsionaalne teema – on ju Eesti kõigile meile armas. Selle töö jaoks kasutatakse maksumaksja raha – ja kuigi 200 000 eurot on turundusmaailmas suhteliselt väike, on tavainimese jaoks see suur summa. Kindlasti ei tule kasuks ka varasemad edutud katsed Eesti brändi otsingutel.
Omaette teema on ootused. Avalikkus ootab, et jaanuaris avaneb eesriie ja rahvale esitletakse mingit geniaalset ideed – logo, slogan'it, märki – mis oleks üllatav ja vaimustav. Umbes midagi sellist, mida Hollandi mees Peter Kentie oma EST-kontseptsiooniga tegi.
Seda kõike aga ei tule.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt bestmarketing.ee-st.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!