EASi Eesti Disainimeeskond on võtnud ette võimatu missiooni, kui üritab Eestile luua üllatavat ja vaimustavat kuvandit. Seda ei juhtu, leiab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
- Hando Sinisalu Foto: Meeli Küttim
Igal Eestimaa elanikul on oma nägemus, milline Eesti kuvand olema peaks. See on emotsionaalne teema – on ju Eesti kõigile meile armas. Selle töö jaoks kasutatakse maksumaksja raha – ja kuigi 200 000 eurot on turundusmaailmas suhteliselt väike, on tavainimese jaoks see suur summa. Kindlasti ei tule kasuks ka varasemad edutud katsed Eesti brändi otsingutel.
Omaette teema on ootused. Avalikkus ootab, et jaanuaris avaneb eesriie ja rahvale esitletakse mingit geniaalset ideed – logo, slogan'it, märki – mis oleks üllatav ja vaimustav. Umbes midagi sellist, mida Hollandi mees Peter Kentie oma EST-kontseptsiooniga tegi.
Seda kõike aga ei tule.
Loe pikemalt bestmarketing.ee-st.
Seotud lood
Poola Keskpank oli kolmandas kvartalis juba teist kvartalit järjest maailma suurim kullaostja ning üldiselt on märgata Ida-Euroopa riikide aktiviseerumist kullaturul, selgub Maailma Kullanõukogu (WGC) avaldatud andmetest.