• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 626,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 626,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 05.12.16, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EAS põrub Eesti kuvandi loomisega

EASi Eesti Disainimeeskond on võtnud ette võimatu missiooni, kui üritab Eestile luua üllatavat ja vaimustavat kuvandit. Seda ei juhtu, leiab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
Hando Sinisalu
  • Hando Sinisalu
  • Foto: Meeli Küttim
Igal Eestimaa elanikul on oma nägemus, milline Eesti kuvand olema peaks. See on emotsionaalne teema – on ju Eesti kõigile meile armas. Selle töö jaoks kasutatakse maksumaksja raha – ja kuigi 200 000 eurot on turundusmaailmas suhteliselt väike, on tavainimese jaoks see suur summa. Kindlasti ei tule kasuks ka varasemad edutud katsed Eesti brändi otsingutel.
Omaette teema on ootused. Avalikkus ootab, et jaanuaris avaneb eesriie ja rahvale esitletakse mingit geniaalset ideed – logo, slogan'it, märki – mis oleks üllatav ja vaimustav. Umbes midagi sellist, mida Hollandi mees Peter Kentie oma EST-kontseptsiooniga tegi.
Seda kõike aga ei tule.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt bestmarketing.ee-st.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele