• OMX Baltic0,39%296,16
  • OMX Riga−0,28%908,02
  • OMX Tallinn0,41%2 041,42
  • OMX Vilnius0,05%1 203,45
  • S&P 500−1,6%6 238,01
  • DOW 30−1,23%43 588,58
  • Nasdaq −2,24%20 650,13
  • FTSE 100−0,7%9 068,58
  • Nikkei 225−0,66%40 799,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • OMX Baltic0,39%296,16
  • OMX Riga−0,28%908,02
  • OMX Tallinn0,41%2 041,42
  • OMX Vilnius0,05%1 203,45
  • S&P 500−1,6%6 238,01
  • DOW 30−1,23%43 588,58
  • Nasdaq −2,24%20 650,13
  • FTSE 100−0,7%9 068,58
  • Nikkei 225−0,66%40 799,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • 22.08.23, 10:43

Paavo Nõgene: igaüks maksku just nii palju, kui tossab

Euroopa Liit vajab kasvava maksusegaduse ja eri börside asemel lihtsat keskset keskkonnamaksu, mida riigi sees saab valdkondade vahel koefitsiendiga sobitada, kirjutab Tallink Grupi juht Paavo Nõgene.
Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene.
  • Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene.
  • Foto: Andras Kralla
Maksude virvarr, bürokraatia muudkui suureneb, riigijuhtimine kallineb. Mitte ainult Eestis, vaid kogu Euroopa Liidus. Pangad, audiitorfirmad, finantsnõustajad paisuvad ja esitavad arveid – lõpptarbija maksab ning mitte ainult maksu, vaid kogu kaasneva bürokraatia ja ahela.

Seotud lood

Saated
  • 21.08.23, 10:07
Arto Aas: kas automaksu on praegu üldse vaja?
Tööandjate keskliidu tegevjuhi Arto Aasa hinnangul pole selge, kas automaksu eesmärk on kaitsta keskkonda, piirata autostumist või koguda riigieelarvesse raha, mille tõttu läheb maksumudel segaseks.
Uudised
  • 18.08.23, 12:39
Kliimaministeeriumilt karm kriitika: plaanitud automaks ei muuda sõidukiparki vähem saastavaks
Automaksu eesmärgiks on muuta Eesti sõidukipark keskkonnasõbralikumaks, kuid praegu väljapakutud lahendused seda eesmärki ei täida, leiab kliimaministeerium.
Saated
  • 07.08.23, 12:40
Börsifirmade omanik: automaks kehtigu ainult Tallinnas või suuremates linnades
Börsifirmade omanik ja Põlva vallavolikogus Reformierakonda esindav Kuldar Leis ootab, et automaks kehtestataks ainult Tallinnas või suuremates linnades.
Juhtkiri
  • 20.07.23, 16:03
Automaks koos "paksumaksuga" on loogilisem
Automaks, mis püüab näha ja arvestada sõiduki keskkonnamõju võimalikult laialt, teenib rohe-eesmärki paremini. Päris head maksumudelit pole Eestis aga veel üles leitud, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.07.25, 16:36
Kuidas ehitada A-taseme meeskonda? Õppetunnid Poola meistrilt Heiko Rannulalt
Korvpallitreener Heiko Rannula viis Varssavi Legia korvpallimeeskonna Poola meistritiitlini. Mis on tema edu taga ja mida saavad siit õppida äriettevõtete juhid, sellest räägime värskes sisuturundussaates “Ambitsioon”.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 15 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele