• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 19.06.17, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Porsche dramaatiline võit

Porsche saavutas kolmanda järjestikuse võidu Le Mansi 24 tunni sõidul hoolimata sellest, et nende esimene auto katkestas võistluse mootori õlirõhuga seotud probleemide tõttu, kirjutab Briti väljaanne Express.
Porsche võidukas meeskond koosseisus Brendon Hartley, Earl Bamber ja Timo Bernhard võitu tähistamas.
  • Porsche võidukas meeskond koosseisus Brendon Hartley, Earl Bamber ja Timo Bernhard võitu tähistamas.
  • Foto: EPA
Pühapäeval lõppenud võidusõidul ületas finišijoone esimesena Timo Bernhardi piloteeritud Porsche 919 hybrid. Kolmeliikmelise meeskonna teised liikmed - Brendon Hartley ja Earl Bamber tähistasid suurejoonelist võitu boksis.
Porsche meeskond võitu tähistamas.
  • Porsche meeskond võitu tähistamas.
  • Foto: EPA
Porsche nr. 2 meeskond asus juhtima avariidest pungil võistlust selle eelviimasel tunnil, mil Bernhardi juhitud auto möödus LMP2 klassi võidusõiduautost nr. 38, Ho-Pin Tungi juhitud Jackie Chan DC Racing ORECAst. Lõpuks oli kahel esimesel autol vahet üle ringi ja sellest piisas, et kindlustada Bamberi ja Bernhardi jaoks juba teine Le Mansi võit. Hartley jaoks oli võit esimene.
Kui alguses tundus, et võidu haarab Porsche esimene auto teiste LMP2 klassi masinate ees, siis paraku kolm tundi enne võistluse lõppu tekkisid probleemid õlirõhuga ja massiivsest 13ringilisest eduseisust hoolimata tuli ette võtta katkestamine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Võistlust algfaasis juhtinud Toyotat tabas paraku taas “Le Mansi needus”. Kõigepealt langes kaheksandal tunnil tippkonkurentsist üldarvestuses teisena liikunud auto nr. 8 TS505. Auto sai Toyota küll jälle liikuma aga lõpuks kulus jõuallikaga seotud probleemide lahendamiseks 30 ringi ja Sebastien Buemi, Anthony Davidson ja Kazuki Nakajima juhitud auto lõpetas kokkuvõttes alles üheksandana. Teised kaks Toyotat ei läbinud isegi poolt distantsi.
Kõige lühem võistlus oli ByKolles CLM meeskonnal. Oliver Webbi roolitud auto sõitis seina juba esimesel ringil ja lõpuks katkestas teisel tunnil mootoririkke tõttu.
Vaata ka fotogaleriid võistlusest.
Le Mansi 24 tunni võidusõit.
18 fotot
  • Le Mansi 24 tunni võidusõit.
  • Foto: EPA

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele