• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 31.10.14, 22:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple’i endine juht esitles uut nutitelefoni brändi

Singapuris esitleti Obi Mobiles’i - nutitelefoni turu uustulnukat, mille loojaks on Apple’i endine tegevjuht John Sculley.
Nutitelefon
  • Nutitelefon
  • Foto: Bloomberg
Seadmete hinnad jäävad 70 ja 200 dollari vahele. Obi eesmärgiks on võita endale turuosa, mida Apple on ignoreerinud, kuid mille katavad praegu mitmed Hiina odavate nutitelefonide tootjad nagu Xiaomi ja Lenovo.
Sculley sõnul erineb Obi teistest nutitelefonidest eelkõige silmapaistva disaini, brändingu ja suure globaalse müügivõrgustiku poolest.
Obi Mobiles on palganud mitmeid Apple'i kasvandikke oma disaini ja turunduse meeskondadesse. Palgatute hulgas on näiteks Robert Brunner – endine Apple'i tööstusdisaini juht ja Beats Electronicsi peadisainer.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Me oleme suuresti keskendunud noorematele, 13-24 aastastele klientidele,” märkis Sculley.
Arvestamaks noorte vajadustega, saavad Obi seadmete peamisteks tugevateks külgedeks olema tippkvaliteediga heli ja pikem aku eluiga.  
Obi telefonid on hetkel saadaval Indias ja Lähis-Idas ning peagi tulevad need müüki ka Singapuris. 2015. aasta keskpaigaks loodetakse bränd turule tuua ka ülejäänud Kagu-Aasias, Ida-Euroopas, Aafrikas ja Ladina-Ameerikas. 

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele