Ettevõtte maksueelne tulu langes 8,4 protsendi võrra, 7,15 miljardile Rootsi kroonile ehk 770 miljonile eurole. Analüütikud olid oodanud 7,27 miljardi krooni suurust kasumit.
„Dollari tugev kurss on ostmise meile palju kallimaks muutnud,“ lausus ettevõtte juht Karl-Johan Persson. Ta lisas, et sellest hoolimata jääb jõusse ettevõtte plaan poodide arvu igal aastal 10 kuni 15 protsendi võrra suurendada.
Ettevõtte neljanda kvartali brutomarginaaliks kujunes 57,5 protsenti. Lisaks tugevale dollarile mängis kasumi languses rolli talvisele hooajale tavatult pehme ilmastik.
H&M on sarnaselt mitme teise ettevõttega otsustanud üha enam rõhku panna veebimüügile ning laiendanud oma jalanõude ja spordiriiete valikut.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.