Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltika kasum kasvas
Baltika kontserni kuuluv Montoni kauplus.Foto: Raul Mee
Baltika kasvatas möödunud kolmel kuul kasumit, kuid kaotas käibest, selgub ettevõtte viimastest majandustulemustest.
Baltika Grupp lõpetas teise kvartali 346 000 euro suuruse puhaskasumiga, mullu samal ajal oli sama näitaja 279 000 euro võrra väiksem.
Samal ajal kahanes 2 protsendi võrra kontserni käive, olles teises kvartalis 11 818 000 eurot. Seejuures suudeti 6 protsendi võrra suurendada aga hulgi- ja frantsiisimüüki. „See on eelkõige tingitud Venemaa jaepoodide üleminekust frantsiisipartneri haldusesse ning Montoni naiste kollektsiooni müügile jõudmisest Saksamaa kaubamajade ketti Peek & Cloppenburg,“ selgitas ettevõtte juhatuse liige Maigi Pärnik-Pernik börsiteate vahendusel.
Baltika jaemüük Eesti, Läti ja leedu turgudel vähenes aga 4 protsendi võrra ja oli 10 290 000 eurot. „Samas on tulenevalt kauba sisseostuhinna tõhusamale juhtimisele ja väiksematele allahindlustele suurenenud jaemüügi brutokasum,“ ütles Pärnik-Pernik.
„Tulemuste parandamisele on lisaks Ukraina ja Venemaa turult väljumisele ning tõhusamale brutomarginaali juhtimisele kaasa aidanud ka jätkuv kulude kontroll,“ rõõmustas juhatuse liige. „Turustus- ja üldhalduskulud on võrreldes eelmise aastaga ligi 3 protsenti vähenenud,“ lõpetas Pärnik-Pernik.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.