• OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−2,03%41 849,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,11
  • OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−2,03%41 849,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,11
  • 21.02.20, 09:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Harju Elektri kasum kasvas, dividend jäi samaks

Kui ühe investori meelest on Harju Elekter viimastel aastatel lubamatult paljudes asjades ebaõnnestunud ja tulemustes torkab silma ebaefektiivsus, siis teine ennustab ettevõttele helget tulevikku tänu rohelisele trendile.
Harju Elektri juhatuse esimees Andres Allikmäe siirdub pärast juhatuse liikme lepingu lõppemist 3. mail äriarenduse juhi ametikohale.
  • Harju Elektri juhatuse esimees Andres Allikmäe siirdub pärast juhatuse liikme lepingu lõppemist 3. mail äriarenduse juhi ametikohale.
  • Foto: Andras Kralla
Harju Elektri investorina üle 318 000 aktsia omav Aleksander Pajuri väljendas pettumust, kuna tema hinnagul pole 2019. aastal firma mitte kuidagi efektiivsemaks muutunud ja ettevõtte ebaõnnestumised peidetakse lihtsalt suure sularaha hulga taha ära.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.08.25, 12:24
Autode tellimine Euroopast: miks see on 2025. aastal mõistlik valik ja kuidas teha tark otsus
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele