• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 31.12.24, 19:32

Tesla aktsia tõus vastandub müügiedu langusele

Vaatamata eufooriale, millist kasu võiks Donald Trumpi naasmine Valgesse Majja Teslale tuua, pole Wall Street autootja edus üldse nõnda kindel.
Tesla tehastest tuli viimases kvartalis välja pool miljonit autot.
  • Tesla tehastest tuli viimases kvartalis välja pool miljonit autot. Foto: Reuters/Scanpix
Nimelt on tekkinud kahtlus, kas autotootja suudab vältida aastases võrdluses arvestatavat müügilangust, mis oleks ettevõttele esimene kord vähemalt kümne aasta jooksul.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 27.12.24, 06:00
Investorite plaanid aastal 2025: kust teenida tootlust ning millest eemale hoida
Eesti investorid on sel aastal teeninud võimsat tootlust ning ootavad hea aja jätkumist ka järgmisel aastal. Äripäeva küsitlusele vastanud investorid avaldasid, kust uuel aastal tootlust ootavad ning millest eemale hoiavad.
  • PRO
Uudised
  • 15.06.24, 12:00
FT: Euroopast ja USAst tõrjutud Hiina autotootjatel on uus eesmärk: kogu ülejäänud maailm
Sellal kui USA ja Euroopa soovivad kaitsetollidega Hiina autotootjad välja tõrjuda, on viimased võtnud sihikule hoopis suurema ala: kogu ülejäänud maailma.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele