• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 12.04.22, 16:28

Valvel! Rail Baltic ja Helsingi tunnel, järjest loe!

Käimasoleva Ukraina sõja ja selle tulemusena Soome ilmselt peatne NATOga liitumine on kasvatanud oluliselt Rail Balticu, aga ka Helsingi–Tallinna raudteetunneli militaarset tähtsust, leiab Äripäev juhtkirjas.
Valvel! Rail Baltic ja Helsingi tunnel, järjest loe!
  • Valvel! Rail Baltic ja Helsingi tunnel, järjest loe! Foto: Anti Veermaa
Seetõttu leiab Äripäev, et osa Soome ja Balti riikide kaitse-eelarvetest, mida praegu üsna suurejooneliselt paisutatakse, võiks minna mõlema objekti ehitamisele. “Arvestades meie geopoliitilist asukohta ja seda, millise naabriga me peame koos eksisteerima, siis ei ole kahtlustki, et see (julgeoleku – toim) pool vajab esile toomist,” rääkis Äripäeva artiklis Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor Henrik Hololei. Absoluutselt nõus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele