Grant Thornton Balticu digiturunduse strateeg Erik Suits, Nordic Hotelsi juhatuse liige Feliks Mägus ja Grant Thornton Balticu juhtiv partner Mati Nõmmiste Foto: Grant Thornton Baltic
Koroonaviirusest voolitud uues reaalsuses võib ettevõtte ärimudel vajada innovatsiooni. Juhul kui see nii on, siis kolm peamist märksõna on: tegutseda, tegutseda, tegutseda.
Nii selgub Grant Thornton Balticu juhtiva partneri, vandeaudiitor Mati Nõmmiste, Grant Thornton Balticu digiturunduse strateegi Erik Suitsu ja Nordic Hotelsi juhatuse liikme Feliks Mäguse jutust seekordses saates „Kasvukursil“.
Uue ärimudelini jõudmiseks on erinevaid süsteemseid lähenemisi ja hulk nippe, mida kasutada. Nendest tuleb saates juttu.
Saadet juhib Karl-Eduard Salumäe.
Kuula saadet siit:
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.