Koroonaviirusest voolitud uues reaalsuses võib ettevõtte ärimudel vajada innovatsiooni. Juhul kui see nii on, siis kolm peamist märksõna on: tegutseda, tegutseda, tegutseda.

- Grant Thornton Balticu digiturunduse strateeg Erik Suits, Nordic Hotelsi juhatuse liige Feliks Mägus ja Grant Thornton Balticu juhtiv partner Mati Nõmmiste
- Foto: Grant Thornton Baltic
Nii selgub Grant Thornton Balticu juhtiva partneri, vandeaudiitor Mati Nõmmiste, Grant Thornton Balticu digiturunduse strateegi Erik Suitsu ja Nordic Hotelsi juhatuse liikme Feliks Mäguse jutust seekordses saates „Kasvukursil“.
Uue ärimudelini jõudmiseks on erinevaid süsteemseid lähenemisi ja hulk nippe, mida kasutada. Nendest tuleb saates juttu.
Saadet juhib Karl-Eduard Salumäe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuula saadet siit:
Ärimudeli innovatsioon: kuidas jääda ellu?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!