Alla 30% marginaaliga pole Amazonis mõtet toimetada
Kallist kaupa on Amazonis keerulisem müüa, mistõttu tuleks keskenduda rohkem massile, rääkis esmaspäevases hommikuprogrammis Amazoni müügiekspert Egle Raadik-Gonchev. Samas tuleks marginaalina sihtida 30–60%, et muid kulusid ära majandada.
Amazoni ekspert Egle Raadik-Gonchev rääkis esmaspäevases hommikuprogrammis, kuidas edukalt Amazonis müüa.
Foto: Raul Mee
Veel rääkisime sellest. kui aktiivsed on Eesti ettevõtjad Amazonis, millised on viimased arengud ja uued ärivõimalused Amazonis ning kas Eesti e-poed peaksid kartma Amazoni mõjuvõimu.
Sa korraldad oma ettevõtte suvepäevi. Sündmuse toimumise hommikul seisad sa silmitsi faktiga, et esineja, kes pidi õhtul esinema, teatas, et ta ei tule, sest sai parema pakkumise. Mida teha?