• OMX Baltic0,02%292,79
  • OMX Riga−0,06%907,92
  • OMX Tallinn−0,36%1 900,21
  • OMX Vilnius0,01%1 262,32
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 100−1,53%9 292,16
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,38
  • OMX Baltic0,02%292,79
  • OMX Riga−0,06%907,92
  • OMX Tallinn−0,36%1 900,21
  • OMX Vilnius0,01%1 262,32
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 100−1,53%9 292,16
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,38
  • 23.09.22, 08:16

Ajakirjanik venelaste reaktsioonist: we are f*cked

Äripäeva venekeelse sõsarlehe Delovõje Vedomosti ajakirjanik Jaroslav Tavgen rääkis hommikuprogrammis, kuidas venelased reageerisid mobilisatsiooni teatele hirmu ja šokiga.
Vene võimud on kinni pidanud mobilisatsiooni vastu protestiva meesterahva.
  • Vene võimud on kinni pidanud mobilisatsiooni vastu protestiva meesterahva.
  • Foto: AFP/Scanpix
Kuigi kõige osavamalt kirjeldab reaktsiooni tuntud venekeelne sõna, mida Tavgen eetris välja ei öelnud, siis tema sõnul tähendab see inglise keelde tõlgituna järgnevat: „We are f*cked.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele