Uus pakendiseadus annab peagi tunda. Kuidas edasi?
Piimatööstuskontserni Nordic Milk alla kuulub ka kaubamärk Tere. Kontsern on nüüdseks juba kolm aastat enda keskkonnamõjusid jälginud.Foto: Raul Mee
Äripäeva raadio saade "Rohepöörde praktikud" keskendub mais kehtima hakanud uuele pakendiseadusele. Saame selgust, mida toob kaasa ühekorraplasti direktiiv ja kuidas see muude asjade hulgas avalikke üritusi mõjutab.
Kuuleme Nordic Milki ülevaadet sellest, mida nad on kolme aasta jooksul, mil nad on oma keskkonnamõjusid jälginud, otsustanud teisiti tegema hakata ning mille põhjal nad viimasel ajal pakendimaterjalide valikuid teinud on. Saame aimu sellest, mis keerukused uue seaduse järgimisel ettevõtetel ja eriti toidutööstusel tekkida võivad.
Kuna uue pakendiseadusega laieneb aruandluskohustus, selgitavad saatekülalised, mida pakendiarvestusel ja -aruandluses silmas pidada.
Saatekülalised on Nordic Milki kestliku arengu juht Katrin Tamm, Pakendikeskuse keskkonnakonsultant Siret Kapak ja Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann. Saatejuht on Kerttu Metsar.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.