Turundajad võimlevad kolmel ekraanil, et võita ühe tarbija südant
Tele võib tunduda vanamoeline, kuid turunduskanalina on see jätkuvalt tähtis, ütlevad Corpore juht Janno Toots ja Intense Growth Hub juht Liis Oper.Foto: Sigrid Kõiv
Äripäeva TOPi saate teemaks on seekord turundus. Stuudios on suhtekorraldusagentuuride TOPi kuuendaks tulnud Corpore juht Janno Toots ja meediaagentuuride TOPis esimesel-teisel kohal oleva Intense Growth Hubi juht Liis Oper.
Liis Oper ütleb, et kogu nende tegevus on andmepõhine: andmed pärinevad klientidelt, palju kasutatakse meediauuringuid, ettevõte teeb ise uuringuid. Andmed näitavad, et Eesti inimene vaatab umbes kolm tundi päevas televiisorit. Seda on küll pool tundi vähem kui paar kümnendit tagasi, kuid 93% eestimaalastest jõuab vähemalt korra kuus teleri ette. Samas on kanalite valik killustunud ning seda, kust efekt tuli, tuleb eraldi uurida.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.