Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Gasell: Rescoval: eduks on vaja õigeid inimesi ja õiget suhtumist töösse

    OÜ Rescoval juht Reijo Metsaoja on veendunud, et ettevõtte teeb edukaks hea meeskond.

    Rescoval on reklaamide paigaldamisele spetsialiseerunud ettevõte – üks väheseid selle valdkonna tegijaid Eestis, kel võimekus paigaldada reklaamikampaaniaid üle Eesti vaid 24 tunniga. Tänavu Gaselli TOPi valitud Rescovali juhi Reijo Metsaoja kinnitusel on nende edu aluseks professionaalne meeskond ja õige suhtumine töösse.

    Rescoval paigaldab:

    üle-eestilisi reklaamikampaaniaid,

    erinevaid plakateid ja bännereid,

    suuremõõtmelisi stende,

    fassaadibännereid, reklaamtreilereid,

    kleebiseid, väikestest ülisuurteni,

    toodab ja paigaldab bänneriraame,

    ehitab hooajalisi müügialasid ja messibokse.

    Igapäevane linnapilt on reklaamidest kirju, kuid harva mõtleme sellele, kuidas ometi see 20ruutmeetrine reklaamilahmakas 10 meetri kõrgusele sikutati. See aga ongi Rescovali igapäevane tegevus, kui mitte öelda igaöine, sest reklaamide paigaldus toimub sageli hilisõhtutel ja öötundidel.
    Meeste igapäevase töökohana võib kujutleda kõiki vähem või rohkem veidraid paiku, kus mõnd reklaambännerit näha võib: olgu selleks siis lihtsalt kaubanduskeskus, 30 meetri kõrgune katuseserv, või hoopis Lõuna-Eesti mäeküngas, kus peamisteks tööriistadeks nutikus ja trimmer.
    Rescovali meeskond
    Reklaamipaigalduseni jõuti üsna juhuslikult
    Ettevõtlusega alustades ei olnud Reijo Metsaoja algul sugugi kindel, millega tegelema hakata: "Tahet ja entusiasmi oli selle eest palju." Nii tegeleti algusaastatel tööjõurendi ja siseehitustöödega ning reklaamide paigaldamise juurde jõuti üsna juhuslikult. "Klient, kellele siseviimistlust tegime, tegi ettepaneku, et pange reklaamid ka paika. No ja panimegi. Mida rohkem sedasorti tööd ette tuli, seda rohkem veendusime, et Eestis on reklaamide paigaldamise valdkond kui selline katmata," rääkis Reijo Metsaoja ettevõtte algusaastaid meenutades.
    Rescoval oli kümmekond aastat tagasi esimene ettevõte Eestis, kes keskendus kitsalt reklaamide paigaldamisele. Oli küll neid, kes tegelesid üheaegselt nii reklaamide tootmise kui ka paigaldusega, kuid ainult paigaldusele spetsialiseerunud ettevõtteid Metsaojale ei meenu.
    Kui ettevõtte algusaastatel osteti n-ö paigalduskogemust ka sisse, siis tänaseks on Rescovalist saanud suure kogemustepagasi ning kiire ja ulatusliku reageerimisvõimega reklaamide paigaldaja Eestis. Ettevõtte juht ei oska täna nimetada ühtegi reklaamielementi või -materjali, mida tema meeskond paigaldanud ei oleks.

    Rescovali aasta numbrites:

    katab kleebistega 3000 m erinevaid pindasid;

    paigaldab orienteerivalt 10 000 m bännereid;

    aitab läbi viia 30–40 suuremahulist projekti, kuhu on haaratud kõik Eesti suuremad linnad;

    projektide raames läbivad paigaldajad 200 000 km;

    klientide usalduse teenimiseks kulutatakse 25 000 kvaliteetset töötundi.

    Kastist välja lahendused nõuavad paindlikkust
    Tavapärane reklaamipaigaldus, kus esikohal bännerite, kleebiste ja muu seesuguse paika seadmine, on küll ettevõtte igapäevane leivanumber. Kuid lisaks on meeskond valmis kliendi reklaamiidee realiseerimiseks astuma välja traditsioonilise reklaamipaigalduse raamidest ning kätte võtma väga erinevaid tööriistu ning vajadusel ronima üsna hirmuäratavatesse kõrgustesse. Nii on Metsaoja sõnul ehitatud 9 meetri kõrgune jõulukaunistuste lühter ja paigaldatud see 30 meetri kõrgusele Solarise keskuse lae alla, RallyEstonia reklaami tarvis niideti aga Lõuna-Eesti mäekünkale lennuvahendilt märgatav "Estonia".
    "Kui klient tuleb oma ideega, mis on tavalise reklaamipaigalduse mõistes nagu out of box, siis meil ei ole sellist vastust nagu "ei saa" või "ei ole võimalik" varuks. Me oleme alati leidnud võimaluse, kas siis loome tehnilise lahenduse, või kui ikka tõesti on keeruline, siis soovitame kliendile muudatusi siin-seal, nii et projekt muutub realiseeritavaks," rääkis Recovali juht. "Väga palju määrab siin suhtumise küsimus. Et teenida klientide usaldus ja pakkuda väga kvaliteetset teenust ning lahendusi oma valdkonnas, on vaja meeskonda, kel esmalt on positiivne suhtumine – tahe midagi päriselt ära teha," rääkis Metsaoja. "Samuti on vaja julgust, et suurelt mõelda, pisut nutikust ja teadmisi, osavaid töökäsi ja muidugi tööd tuleb väga palju teha – õnneks seda meie meeskond ei karda."
    Edu saab saavutada vaid hea meeskonna kaudu
    Kuigi ettevõtte juhi kinnitusel on tööd justkui alati olnud ja ta ise pole pidanud klientide ustele koputamas käima, muutusid töömahud oluliselt, kui kontorisse võeti juurde üks inimene. "Piisas ühest õigest inimesest, et oma haaret laiendada ja selle pinnalt ka käivet kasvatada."
    Reijo Metsaoja sõnul saabki ühe ettevõtte edu tagada ainult hea meeskonna kaudu: "Sellest sõltub kõik: töö kiirus ja kvaliteet, suhted klientidega, avalik maine, kas jätkub häid ideid jne. Rescovali väärtus ongi professionaalsed töömehed, ilma nendeta poleks meil tegelikult midagi."
    Oma klientide seas on Rescoval usalduse ära teeninud just seetõttu, et teenuse kvaliteedis on kliendid ise veendunud. " Oleme ettevõttes palju panustanud just selleks, et pakkuda klientidele väga head kvaliteeti. Näiteks ühe meeskonnaliikme väljaõppeks kulub meil juba keskmiselt kaks aastat. Aga see on ka end igati ära tasunud, sest täna saame oma klientidele tagada väga kindla kvaliteedi ja kiire reageerimise üle Eesti," märkis Metsaoja, kelle sõnul leiab nende juurde tee aasta aastalt ühe rohkem väikeseid kliente, kellele Rescoval on rõõmuga valmis appi minema.
    Rescovali meeskond tänab usalduse ja suurepärase koostöö eest kõiki kliente ja partnereid.
    Rally Estonia reklaamklipi valmistamise raames Lõuna-Eesti maastikule "paigaldatud" Estonia (töö tellija Idea AD)
    Üle-eestiliste kampaaniate paigaldus (töö tellija Rimi)
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.