• Jaga lugu:

    Uute ruumidega uue kvaliteedi suunas

    Maailma ühe suurima pneumaatikalahenduste pakkuja SMC Eesti tütarettevõte kolis eelmisel aastal uutesse ruumidesse. Kaasa toob see kolimine võimaluste suurenemise nii ettevõttele endale kui kõikidele selle klientidele – suurenes laopind, juurde tuli õppeklass ja showroom, kus saab SMC tooteid lähemalt ka näha.

    Oleme SMC nime all tegutsenud Eestis juba üsna pikalt, kuid saame alles nüüd öelda, et oleme leidnud omale Tallinnas päris õige „kodu”. Meie uus kontor, laoruumid ja showroom annavad meile võimaluse oma kliente ning partnereid veelgi paremini teenindada,” räägib SMC Eesti haru müügijuht Aleksandr Trummal. Aleksandr lisab, et kuna uutes ruumides on laopinda kaks korda rohkem, siis tänu sellele saab veelgi kiiremini ja operatiivselt tarnida oma klientidele nende tellimused. „Samuti saame tänu laienemisele suurendada oma kohalhoitavat laoseisu ja tervet tootevalikut, mida klientidele pakkuda. Lisaks saime oma uutesse ruumidesse seada sisse täiesti eraldi õppeklassi, kus kõik huvilised saavad tutvuda meie toodetega ja täiendada oma teadmisi pneumoautomaatika valdkonnas. On äärmiselt oluline, et inimesed, kes SMC tooteid kasutavad, oleksid teadlikud, kuidas neid tooteid õigesti rakendada,” mainib müügijuht.
    Kuigi SMC kolis uude kontorisse, siis jäädi ikkagi Kristiinesse. „Kristiine on tööstusele väga hea piirkond, siin on koos palju selle valdkonna ettevõtteid ja meie sobime siia väga hästi. Kuna meie kliendid on harjunud meid just siit leidma, siis liikusime oma eelmisest asupaigast vaid mõned sajad meetrid kaugemale. Kellelgi ei ole vaja karta, et meid ülesse ei leia. Kuid see kõik on alles algus! Meil on tulevikku vaadates suured plaanid, kuid nendest saame rääkida juba siis, kui midagi käega katsuda saab. Plaanis on kindlasti edasi kasvada, areneda ja teha seda loomulikult koostöös meie klientidega ning meie partnerite huvides,” ütleb Aleksandr.
    Viimased mõned aastad on olnud SMC Eesti harule vägagi edukad, seda hoolimata pandeemiast ja raskustest maailmas. Aleksandr ütleb, et paljuski on see kasv tulnud koostöös ja tänu klientidele, kes on SMC Eestit usaldanud. „Tahaksin eraldi kõiki meie kliente ja partnereid tänada ning usun, et meie ühine kasv jätkub ka tulevikus,” ütleb müügijuht.
    Eesti on perspektiivikas piirkond
    SMC „peamajale” tundub Eesti väga perspektiivikas regioon ja siit oodatakse kasvu. Uued ruumid, eriti suurenenud laopind ja väikene showroom, aitavad seda kasvu tekitada – täna on võimalik kohapeal operatiivselt tutvuda paljude uute SMC lahendustega ja need kohe ka soetada.
    „Meil on väga palju kohaliku ja rahvusvahelise profiiliga suuri kliente, kellega on väga suur au Eestis koostööd teha. Tänu meie riigi heale asukohale oleme väga atraktiivsed koostöös ja koordineerimises ka teistele Balti riikides asuvatele müügiüksustele ning välisturgudele. Ootan, et Eestisse tuleks palju rohkem suuri rahvusvahelisi ettevõtteid, kes toovad kaasa uut teadmist ja kelle otsused muudavad meid atraktiivseks teistele tööstushiidudele,” lisab Aleksandr Trummal.
    Millised on peamised väljakutsed, millega SMC Eesti aidata saab? Kõige olulisem on pakkuda ennekõike tarnekindlust ja pikaajalist koostööd. Müügijuht lisab, et eesmärk on jõuda klientidega parima võimaliku lahenduseni ühiste arutluste ja õppimisprotsessi kaudu. „Kliendi jaoks ollakse alati toeks juba projekti varajases faasis. SMC inseneride pikaajaline kogemus ja know-how aitab kindlasti Eesti tööstuse arengule kaasa,” lisab Aleksandr.
    Koolitused igale vajadusele
    Uued ruumid andsid võimaluse seada sisse ka täiesti eraldi õppeklass, kus saab kõiki SMC tooteid tutvustada, õpetada nende eripärasid ja kasutust. SMC Eesti koolitusja tehnikaspetsialist Ellen Parik ütleb, et koolitusteemasid on SMC-s arendatud klientide vajaduste järgi ja lähtuvalt just Eesti ettevõtete nõuetest.
    „Pneumoautomaatika ja elektropneumoautomaatika koolitused annavad nii baasteadmisi nendele, kes puutuvad pneumaatikaga kokku esimest korda elus, kui ka sügavamaid teadmisi nendele, kes töötavad suruõhutehnikaga juba aastaid. Masinate ja tootmisliinide disainerite toeks on arendamisel spetsiifilisemad koolitused, nagu vaakumtehnoloogia ja haaratsite kursused, mis annavad klientidele veelgi suurema valiku õige koolituse otsimisel,” lisab koolitusspetsialist.
    „SMC korporatsioon on täna tegev ligi sajas riigis ja väga huvitav on näha piirkonniti koolituste eripärasid,” ütleb Parik. „Näiteks Rootsis suunatakse palju koolitusi just mehaanikutele ja neile, kes igapäevaselt töötavad rohkem on-the-field. Eesti sihtgrupiks on rohkem sattunud insenerid ja disainerid, kellele oleme saanud professionaalset tuge pakkuda. Ka kogu meie grupi sees näitab see Eesti inseneride head taset – turule jõuavad põnevad projektid –, et meile spetsiifilisi väljakutseid esitatakse,” mainib koolitusspetsialist.
    Unikaalne vaade tootmisele
    27. aprillil 1959 asutatud Shoketsu Kinzoku Kogyo Co Ltd., mida läänemaailm tunneb kui Sintered Metal Corporationit (SMC), sai alguse tänu juhusele. Maailm tunneb üsna paljusid „juhuslikult” tehtud läbimurdeid: Coca-Cola loomise taga oli soov valmistada ravijook, samamoodi „leiutati” juhuse läbi post-it märkmepaberid ja isegi šampanja.
    Korporatsiooni nimi SMC tähendab paagutatud metalli – erinevate pulbriliste metallide kõrge surve ja temperatuuri all erinevatesse vormidesse surumist. Paagutamist kasutatakse enamasti alternatiivina laialt levinud freesimisele, mis on keerukam ja aeganõudvam protsess. Ettevõtte algne idee toota paagutatud metallist seadmete komponente osutus aga oodatust keerulisemaks. Tehnoloogia polnud täiuslik ja komponendid jäid liialt poorsed. Kuid selgus, et poorne materjal andis suurepärase võimaluse toota hoopis erinevaid filtrielemente, mida kasutada suruõhusüsteemide õhukvaliteedi parandamiseks.
    Peaaegu kümme aastat hiljem, 1967. aastal asutati juba tütarettevõtte Austraalias ja tänaseks on oma toodetega jõutud 83 riigi klientideni. Ettevõtte asutaja Yoshiyuki Takada on praegu 93-aastane. Pensionile jäi vanahärra alles mõni aasta tagasi, kui andis firma juhtimise üle oma pojale Yoshiki Takadale.
    Sintered Metal Corporation (SMC) on läbi aegade säilitanud aga oma looja näo, vaimu ja põhimõtted – ettevõtlik ja uuenduslik, julgustav ja katsetav. Kuid pidevalt tulevikku vaatav ja võimalusi otsiv.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.