• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 06.07.23, 06:00

Otsustajate TOP: Margus Linnamäe mõju kasvab

Tänavuse Otsustajate TOPi esikoha haaras taas Enn Kunila, kuid järgmised kohad näitavad, et nii mõnigi suurendas oma mõjuvõimu ulatust. Mõju kasvatas ka näiteks Margus Linnamäe.
Margus Linnamäe jõudis tänavuses Otsustajate TOPis kõrgemale kui eelmisel aastal.
2022. aasta edetabelis jõudis Margus Linnamäe 5. kohale, edestades näiteks Tiit Vähit ning Heiti ja Marti Häält. Tänavuses TOPis liikus Linnamäe veelgi kõrgemale.

Seotud lood

Suur lugu
  • 06.07.23, 06:00
Kasum on piibellik põhimõte: kirikupea kasvatab varandust ja mõjukust
Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku peapiiskopi Urmas Viilma mõju ulatub Eestis kaugelt sügavamale kui pelgalt luteri kirik. Ta tunnistab ise, et mõjukuse kasvatamine oli tema üheks eesmärgiks peapiiskopiks saades.
TOP
  • 05.07.23, 16:00
Otsustajate TOP: kõige mõjukam naine jagab suurte tehingute matsu
Tänavuse Otsustajate TOPi naistest jõudis kõige kõrgemale Kristel Volver, kes töötab suurettevõtja Margus Linnamäe heaks.
TOP
  • 05.07.23, 18:00
Otsustajate TOP: üksikud noored murdsid mõjukate tippu
Tänavuse Otsustajate TOPi jõudnuid silmates tasub tähele panna, et esimese saja otsustaja seas on vaid kaks tegijat, kellel vanust alla 35 aasta.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele