31. märts 1996
Jaga lugu:

Polümeer vallutab Vene turgu

Polümeeri tegevdirektor Riho Pajula rääkis, et Polümeeri korvpallidel on nüüd täiesti uus disain, mis tema arvates on igati õnnestunud. «Eks aprilli alguses Moskvas toimuval sporditarvete messil näeb, milline on huvi meie pallide vastu Venemaal,» ütles Pajula.

Kuna aktiivset Polümeeri pallide müüki pole veel alustatud, ei osanud Pajula öelda, kui suur on huvi pallide vastu praegu.

Ta märkis, et uue tegijana on raske minna mingi tootega turule, kus on ees sellised võimsad maailmas tuntud tootjad nagu Spalding või Molten.

«Meil on Molteni firma sisseseade, mis tähendab, et suudame toota nende toodanguga võrdväärse kvaliteediga palle,« märkis Pajula. Ta lisas, et kvaliteedi ja hinna suhe on see, millega Polümeer turul läbi lüüa üritab. «Ega me Spaldingit ja Moltenit karda,» kinnitas Riho Pajula.

Venemaa turul on palju odavaid palle, mis kannavad tuntud firma kaubamärki, kuid on tegelikult ebakvaliteetsed.

«Muidugi, eriti valusalt mõjutavad meie tegevust Venemaal kahekordsed tollimaksud, mistõttu maksavad meie korvpallid seal 52% rohkem kui Eestis,» teatas Pajula.

Polümeeri korvpallitsehh ehitati nõukogude perioodil ning selle sisseseade on tollast turgu arvestades seadistatud aastas umbes miljoni palli tootmiseks.

Riho Pajula hinnangul on praegusel ajal tõenäoline, et optimaalne tootmismaht oleks umbes 700 000--800 000 palli aastas.

«Sõltub muidugi turust, millal me sellise tootmisvõimsuseni jõuame,» märkis Pajula ning prognoosis, et see võib juhtuda kolme aasta pärast.

Sporditarvete kaupluse Esper-Sport müüja sõnul on Polümeeri toodetavate korvpallide uus disain täiesti korralik, kui võrrelda ettevõtte varasema toodanguga. Samas ta märkis, et Molteni toodetud pallid on siiski nägusamad.

«Minu teada lubas Polümeer peagi mingid veel uuema disainiga pallid müüki panna,» avaldas müüja lootust.

Ta rääkis, et Polümeeri palle ostavad praegu põhiliselt koolid. Spordiklubid ostavad ikkagi läänes toodetud palle.

Jaga lugu:
Hetkel kuum