Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Radiolinja alandas hinda ja vahetas kaubamärki
Lisaks hinnamuutusele on klientidel nüüd suurem valikuvõimalus teenustepakettide vahel, ütles Andres Hiiepuu firmast Radiolinja Eesti. Pakett Business Time pakub senisest 10% odavamat kõneminuti hinda päevasel ajal ja on mõeldud neile, kes kasutavad mobiiltelefoni pidevalt tööajal. Pakett All Time pakub senisest 45% odavamat kuutariifi neile, kes ise palju ei helista, vaid võtavad kõnesid vastu.
Radiolinja konkurent Eesti Mobiiltelefon (EMT) selle hinnamuutusega esialgu kaasa ei lähe, ütles EMT turundusdirektor Urmas Kõiv.
Radiolinja Eesti 3000 klienti moodustavad 12 protsenti GSM mobiiltelefoni kasutajatest Eestis. Ülejäänud 88 protsenti on end sidunud EMT võrguga.
Radiolinja kavatseb Eestisse investeerida kokku 300 miljonit krooni. 4--5 aasta jooksul on kavas välja ehitada EMT võrguga identne mobiilsidevõrk.
Radiolinja kuulub täielikult Soome erakapitalile. Omanike hulgas on Soome pangad ja kohalikud telefonivõrgud.