• OMX Baltic−0,4%293,56
  • OMX Riga−0,2%914,93
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,67
  • OMX Vilnius−0,03%1 232,61
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,9
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,79
  • OMX Baltic−0,4%293,56
  • OMX Riga−0,2%914,93
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,67
  • OMX Vilnius−0,03%1 232,61
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,9
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,79
  • 04.04.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna--Tartu kiirtee jaoks 155 mln

Ministeeriumi nõunik Väino Soonike lausus eilsel kiirtee töörühma koosolekul, et taotletav summa võib veel muutuda. Tema sõnul kulub Mäo ümbersõidu ehitamisele üksi umbes 70 miljonit krooni. Peale Mäo on raha ette nähtud Kärevere silla ehitamiseks ja eraldi suunavöönditega teelõigu ehitamise jätkamiseks Tallinnast kuni 20 kilomeetri kaugusele.
Maanteeameti tehnokeskuse arendusdirektori Jüri Kirotame ütlusel on nende tähelepanu trassi valikul keskendunud kolmele lõigule. «Mais kuulutame välja konkursi Kärevere uue silla ning sillale maha- ja pealesõiduteede ehituse peatöövõtja leidmiseks,» lausus Kirotam. «Lõpetada tuleb tee projekteerimine kuni Aruvallani.»
Kirotami sõnul uuritakse praegu Järvamaa ettevõtjate ettepanekut, kes pakkusid Mäo teeristi õgvenduseks tunduvalt pikemat varianti kui maanteeameti kolmekilomeetrine lõik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Soonike ütles, et ta on kiirtee trassi tutvustanud muinsuskaitseameti peadirektorile. Neil päevil kirjutab ministeerium alla lepingule Tartu ülikooli geograafia- ja geoloogiateaduskonnaga, kes hakkab tegema kiirtee äärsete maade keskkonnaekspertiisi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele