Lõuna-Koreas on kuus autotootjat: Hyundai, Daewoo, Kia, Ssangyong ning eriautosid valmistavad Daewoo Heavy ja Hyundai Precicion.
Kuuldused, et Samsung võtab mõnelt neist tootmise üle, hakkasid levima juba siis, kui Lõuna-Korea valitsus andis Samsungile autode tootmise loa paar aastat tagasi. Nüüd, mil autotootmises konkurents kasvab, on Samsung Motors otsustanud asuda uuele rünnakule.
Eelmisel nädalal valitsusele esitatud ettekandes rõhutab Samsung, et riigi autotööstus on küps põhjalikuks ümberkorraldamiseks. Samsung leiab, et omal käel suudavad edaspidi jätkata ainult Hyundai ja Daewoo. Seevastu Kia ja Ssangyong võiksid rahaliste raskuste tõttu kaaluda autotootmise müümist, mis on autofirmasid väga pahandanud.
Hyundai Motorsi juhatuse esimees Chung Mong Kyu nõuab avalikus kirjas, et Samsung vabandaks ning et valitsus esitaks selles küsimuses oma seisukoha.
Korea autotööstus on 1990. aastate algusest alustanud tootmismahu kiiret suurendamist. Kolm suurimat, Hyundai, Daewoo ja Kia tahavad hiljemalt aastaks 2005 paisutada tootmise 2 miljoni autoni. Mullu tootsid kuus Lõuna-Korea autofirmat kokku 3,47 miljonit autot, millest 1,15 miljonit läks eksporti.
Korea autotootjate liit arvab irooniliselt, et Samsungi ettepandud autotööstuse ümberkorraldamine ei tähenda muud midagi kui mõne autofirma äraostmist. DI
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?