• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,83%45 679,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,83%45 679,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 14.10.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Karistustest

Sellel nädalal arutab teede- ja sideministeerium, kuidas karistada Venemaal võltsteelubadega vahele jäänud Eesti autoveofirmasid. Võimalike karistustena on välja pakutud nende firmade TIR-litsentsi tühistamist või keelata neil mõneks ajaks Venemaa-vedude korraldamine. Karistused häirivad vedajaid vähe.
Paljudel Venemaa-vedusid korraldavatel firmadel on lauasahtlis mõni riiulifirma, mis alustab tegevust, kui eelmine firma satub konflikti Vene tolliga. Olenemata Eesti ministeeriumi karistustest läheb võltslubade puhul see variant käiku. Venemaa keelab valelubadega vahelejäänud autofirmadel niikuinii edaspidi oma territooriumile sisenemise.
Et kliendid saaks taolistesse uutesse vedajatesse eelarvamusega suhtuda, avaldab transpordirubriik pärast karistuste jagamist nende firmade nimed koos juhtidega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele