Järjekorras ootavad spordijalatsite tootja Reebok, viskitootja Seagram, ABC TV ja rida väiksemaid firmasid.
«Coca Cola maksab meile, et otsiksime sobiva seina ja teeksime sinna firma logoga pildi. Kuna oleme graffiti maailmas kuulsad, ei pea firmad kartma, et teised jõugud meie tehtud pildid ära rikuvad,» ütles Bio, sündinud Wilfredo Feliciano.
Feliciano, Nicer (Hector Nazario) ja BG 183 (Sotero Ortiz) alustasid karjääri seaduse pahupoolel. Kaheksakümnendatel läksid nad kaasa hiphop-lainega ning jätsid oma initsiaale New Yorgi majade ja metroopeatuste seintele. Alal tegutsetud 17 aastat on olnud täis kinnipidamisi, kokkupõrkeid politsei ja metrootöötajatega. Nüüd teevad nad karjääri reklaami käepikendusena.
«Oleme kõik mingil ajahetkel reklaamibüroodes töötanud. Meid rabas, kui tohutuid summasid firmad kulutavad hiphopi põlvkonnani jõudmiseks. Järjest rohkem reklaamikampaaniaid kasutab getosümboolikat -- graffitit, räppi ja break-tantsu, sest hiphopi noortel raha jätkub,» ütles Sotero Ortiz.
Seagram Americas kasutas TATS Crew'd mullu viies projektis. Noorukid katsid kümneid ruutmeetreid Chivas Regal'i viskimargi logoga joonistustega. Firma sõnul on selline reklaam väga mõjus ning odav.
«Vaadates seda, mida see investeering meile tagasi toob, ei maksa see tegelikult midagi,» ütles Seagram Americas'i esindaja Bevin Gove.
«Teeme kõigile teene: firmadele, meile endile ja majaomanikele. Seinad oleksid nagunii täis joonistatud. Graffiti on getonoorte ainus eneseväljenduse vorm. Siinsed noored tunnevad, et võivad homme surnud olla ning tahavad kõigile karjuda, et nad on olemas,» ütles Feliciano.
TATS Crew teeb koostööd ka räppartistidega. Fat Joe piltide joonistamise New Yorgi getoseintele maksis kinni plaadifirma Terrorsquad Records. Räpp on getonoorte muusika, kes on plaadifirmade suurim ostjagrupp.