• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 01.07.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kagu-Eestis asuva Koidula piiripunkti rahvusvahelisele ehituskonkursile laekus tolliametisse tähtajaks viis avaldust Eesti ehitusfirmadelt.
Tolliameti haldustalituse juhataja Peeter Mägi sõnul valitakse ehitaja viie tuntud avalduse esitanud Eesti ehitusfirma seast nädala jooksul. Ta ei kommenteerinud, mis firmadega on tegu ja palju uusehitus maksab.
Projekti kohaselt tuleb tolli ja piirivalve peahoone umbes 11 000 m² suur, asfaltkattega teid ja platse on kavas ehitada 26 500 m². Veoautode kontrollhalli suuruseks on märgitud 750 m².

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks tuleb piiripunkti väljaehitajal rajada tehnovõrgud: 200 m veetorustikku, 900 m kanalisatsioonitrasse ja vedada 2 km elektriliine.
Projekti rahastatakse Euroopa Liidu Phare programmi rahaga ja Eesti riigieelarvest. Ehitustööd algavad jaanuaris ja piiripunkt peaks valmima järgmise aasta lõpuks. ETA-BNS
Kuivastu sadamakai ehitus lõppes juuni lõpuks ligi aastase hilinemisega. Kai pikendustööd on valmis, kuid vihmavete kanalisatsiooni- ja puhastusseadmete ehitus, elektrisüsteemide paigaldus ja kattetööd on lõpukorral. Sadama ehitus läks maksma üle 10 mln krooni, peatöövõtja oli AS Saare KEK.
ASi Saare Laevakompanii väitel on firma ehitustööde venimise tõttu kandnud üle 2 mln krooni kahju, sest mullu suvel Rootsist ostetud parvlaev Ofelia pidi Roomassaare sadamas ootama liinile pääsemist.
ASi Saare Liinid peainsener Peeter Oopkaup ei usu, et Ofelia kõrvalejäämise Kuivastu--Virtsu liinilt põhjustas pooleliolev sadam. ETA

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele