• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kagu-Eestis asuva Koidula piiripunkti rahvusvahelisele ehituskonkursile laekus tolliametisse tähtajaks viis avaldust Eesti ehitusfirmadelt.
    Tolliameti haldustalituse juhataja Peeter Mägi sõnul valitakse ehitaja viie tuntud avalduse esitanud Eesti ehitusfirma seast nädala jooksul. Ta ei kommenteerinud, mis firmadega on tegu ja palju uusehitus maksab.
    Projekti kohaselt tuleb tolli ja piirivalve peahoone umbes 11 000 m² suur, asfaltkattega teid ja platse on kavas ehitada 26 500 m². Veoautode kontrollhalli suuruseks on märgitud 750 m².
    Lisaks tuleb piiripunkti väljaehitajal rajada tehnovõrgud: 200 m veetorustikku, 900 m kanalisatsioonitrasse ja vedada 2 km elektriliine.
    Projekti rahastatakse Euroopa Liidu Phare programmi rahaga ja Eesti riigieelarvest. Ehitustööd algavad jaanuaris ja piiripunkt peaks valmima järgmise aasta lõpuks. ETA-BNS
    Kuivastu sadamakai ehitus lõppes juuni lõpuks ligi aastase hilinemisega. Kai pikendustööd on valmis, kuid vihmavete kanalisatsiooni- ja puhastusseadmete ehitus, elektrisüsteemide paigaldus ja kattetööd on lõpukorral. Sadama ehitus läks maksma üle 10 mln krooni, peatöövõtja oli AS Saare KEK.
    ASi Saare Laevakompanii väitel on firma ehitustööde venimise tõttu kandnud üle 2 mln krooni kahju, sest mullu suvel Rootsist ostetud parvlaev Ofelia pidi Roomassaare sadamas ootama liinile pääsemist.
    ASi Saare Liinid peainsener Peeter Oopkaup ei usu, et Ofelia kõrvalejäämise Kuivastu--Virtsu liinilt põhjustas pooleliolev sadam. ETA
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Eva Truuverk: Eestist võiks saada rohepöörde Silicon Valley
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
Börs: Dow Jones tõusis kaheksa kuu kiireimas tempos
USA aktsiaturgudel oli neljapäeval korralik tõus ning investorid kasutasid omikronitüve murest tekkinud langust ostmiseks, vahendab Reuters.
USA aktsiaturgudel oli neljapäeval korralik tõus ning investorid kasutasid omikronitüve murest tekkinud langust ostmiseks, vahendab Reuters.
Volkswageni autotarkvaraettevõte muudab oma äristrateegiat Eestis
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Madis Toomsalu võimalikust kriisist kinnisvaras: juba tasub karta
„Juba tasub karta,“ ütles LHV Grupi juht Madis Toomsalu kinnisvaraturult terendavaid kriisimärke hinnates. Eelmine kinnisvarakriis tema sõnul küll ei kordu, kuid märke uue krahhini viivast on turul küll.
„Juba tasub karta,“ ütles LHV Grupi juht Madis Toomsalu kinnisvaraturult terendavaid kriisimärke hinnates. Eelmine kinnisvarakriis tema sõnul küll ei kordu, kuid märke uue krahhini viivast on turul küll.