Ekspedeerimisfirma In Time büroohoone kujundami-sel arvestati olemasoleva majakarbiga ja seal tööle hakkavate firmade ekspedeerimis-transpordispetsiifikaga (In Time, KLG, AB). Asukate tegevusalast lähtudes kujutab hoone töötavat masinat -- terviklikku logistilist süsteemi.
Fassaadikatte rohekas plekkprofiil taotleb lihtsa merekonteineri efekti, fassaadi dekoratiivelemendid loovad mulje masinast. Liikumist ja täpsust markeerivad kaks ümmargust kellamotiiviga akent. Elektrikaablid, vee ning ventilatsioonitorud jt kommunikatsioonid on hoone ideest lähtuvalt teadlikult varjamata jäänud.
Sisekujundus jätkab välisarhitektuuri. Majas on kasutatud stiliseeritud pinnakatteid -- sõidutee (asfalt), tänavasillutis (suured põrandaplaadid), muru, pinnastee (vaipkate). Seinte lahendus jäljendab linnakeskkonda ladude, hoovide ja autoaknast vilksatavate värviliste seinamaalingutega. Plekktahvlite ja graffitiga kaetud lükanduksed meenutavad ladude kõrvaltänavaid.
Siselahendus rõhutab peasissepääsu, sekretäri töökohta ja fuajeed. Mida kaugemale fuajeest, seda privaatsemaks ruumid muutuvad.
Ka valgustus järgib suure masina ideed, nt on pöörangutel suunatuled ja gabariidituled koridoride lõpus.
Hoone tehnilised osad on rajatud keskkonnasõbralike ja säästlikena (näiteks minimaalse tarbimisega elektriseadmed, öise ja päevase elektritarbimise arvestid, gaasiküte, ventilatsiooniautomaatika, säästlikud WC-potid jne).
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Inflatsioon võib lähikuudel uuesti kiireneda
Tagasi Äripäeva esilehele