• OMX Baltic−0,49%299,81
  • OMX Riga−0,19%891,79
  • OMX Tallinn−0,23%2 063,95
  • OMX Vilnius0,32%1 203,4
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,37%8 807,56
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • OMX Baltic−0,49%299,81
  • OMX Riga−0,19%891,79
  • OMX Tallinn−0,23%2 063,95
  • OMX Vilnius0,32%1 203,4
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,37%8 807,56
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • 27.04.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediaagentuurid vahendavad üha suuremat osa reklaamituru mahust

1997. aastal vahendasid meediaagentuuride liidu liikmed ligi 36% Eesti reklaamituru mahust. Eelmisel aastal toimus võrreldes eelnenuga märgatav kontsentratsioon.
Mediapooli tegevdirektor Raigo Piibar ütleb, et arvestades meediaagentuuride liidu liikmete kogukäivet ja BMFi pakutavat reklaamituru kogumahtu, vahendas 1998. aastal kaheksa meediaagentuuri juba 50% reklaamituru mahust.
Tabelis esitatud käibed puudutavad ainult meediakäivet, see tähendab, et ei ole arvestatud meediaagentuuride muudest tegevustest tingitud raharinglust, näiteks meediauuringute analüüse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Raigo Piibar arvab, et üks kontsentratsiooni põhjus on see, et reklaamifirmad teevad vähem meediaplaane, usaldades selle meediaagentuurile ning ise keskenduvad rohkem oma põhitegevusele. Just reklaamifirmade näol on meediaagentuuride klientide arv aastaga kasvanud.
Meediaagentuuride assotsiatsiooni liikmeks saavad ainult need meediaagentuurid, mis täidavad terve rea tingimusi, näiteks ei tohi meediaagentuurile kuuluda meediaväljaandeid ega tohi ise olla väljaande omanduses.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele