1999. aasta internetireklaami turu maht oli umbes 5 miljonit krooni, ütleb Tele2 Meedia Grupi juhataja Tanel Talve.
Paljude edetabelis esitatud keskkondade käibenumber sisaldab ka vahendustasu teistesse saitidesse. Nii näiteks tuleks XXLi 247 000 krooni puhul ainult XXL keskkonna käibe saamiseks lahutada 15--18% vahendusmüügi osa.
Kõige rohkem vahendab teistesse saitidesse Tele2, kes tegeleb ka teiste keskkondade, näiteks Kuldse Börsi või ETA, reklaami haldamisega. Tele2 müüs 2,3 mln kroonist välja 60%.
Internetireklaami käibe numbrite avaldamise eel alustas peaaegu iga keskkonna esindaja sõnadega: «Oi, meie käive oli küll väga väike.» Tõsi, tegemist on väga noore turuga, kuid tuleb arvestada ka seda, et internetireklaami hinnad on mitu korda väiksemad traditsioonilise meedia hindadest. Nii näiteks on leheküljel reklaam.ok.ee tehtud väga «kandilised» võrdlused, kus raadireklaami puhul on tuhande kontakti hind 100 krooni, telereklaami puhul 700 krooni ja internetireklaami puhul 60 krooni.
Internetireklaami turul on järgmisel aastal oodata märgatavat kasvu -- näiteks Äripäeval on juba praegu ette müüdud 80 000 krooni eest, mis on terve eelmise aasta teenistusest 30% rohkem.
Seotud lood
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.
Enimloetud
3
Tesla ostuga võiks oodata
6
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Viimased uudised
Ka Villig avas oma padeliäri
Hetkel kuum
Tesla ostuga võiks oodata
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Tagasi Äripäeva esilehele