• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hinna rõhutamine meelitab tarbijat

    Eestis on üle 200m2 pinnaga toidu- ja esmatarbekauplusi ligi 200, millest Profindex küsitles oma lisaväärtusuuringus 130. Võrreldes alusekohtadel olnud kaupade hinda sama brändi keskmise hinnaga on näha, et ekstra alusekohtadel olevatel toodetel on kõrgem hind.
    Laysi krõpse pakkuva Pepsico Eesti marketingijuht Ingrid Maiste ütleb, et lisaväljapanekud aitavad maksimeerida müüki kampaaniate ajal, kuna enamikul poodidest on selleks eraldi spetsiaalpinnad (sissekäigu või kassa vahetus läheduses), kus saavutatakse poekülastajatega suurim kontaktide arv. ?Selliseid n-ö promokohti enamasti põhiväljapanekuks ei kasutata,? lisab Ingrid Maiste.
    Kõigist esinenud kordadest oli populaarseim hõivata terve alus (krõpsu puhul pappkast) ühe brändi tarvis, ütleb Profindexi tegevdirektor Margit Raid.
    Profindexi uuringust nähtus, et kartulikrõpsude reklaamiks kaupluses valiti enim toote logoga ekstra hinnasilte ja riiuli küljes rippuvaid spetsiaalseid hinnasilte. Enim püüdsid ostjaid nende vahenditega turuliidrid Lays ja Estrella.
    Spetsiaalsete ja logoga varustatud hinnasiltide kasutamine on üks osa Pepsico müügi- ja marketingistrateegiast, kuna see on lõpptarbijale väga oluline, ütleb Ingrid Maiste. Hinnad peavad olema silmatorkavad, selged ja arusaadavad. Arusaamatu hinnasilt või selle puudumine võib lõppeda ostu mittesooritamise või samalaadse konkureeriva toote korvi panekuga.
    Ingrid Maiste ütleb, et ankeedid, millele vastates saab võita auhindu, on olulisemad teeninduses.
    Müügiedendus on otsene ajend, millega kliendile pakutakse toote lisaväärtust ja tekitatakse ostumotivatsioon. Müügiedenduse eesmärk on panna klient kohe ostma.
    Müügiedendus on eriti efektiivne siis, kui tarbijatel on suhteliselt madal margilojaalsus. Kui margitoodete tuntus on kõrge, siis stimuleerib müügiedendus tarbimist. Müügiedenduse võtete kasutamisega on ettevõtted sunnitud üha enam kaasa minema ka sellepärast, et konkurendid seda teevad.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Egle Heinsar: edukas Eesti algab vaesteta ühiskonnast – 220 eurot kuus kõige haavatavamatele
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
USA börsinädala lõpetas tehnoloogiaaktsiate müügilaine
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Tahe Outdoors suurendas kahjumit
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
20 aastat Elisat juhtinud Sami Seppänen lahkub ametist Lisatud Seppäneni kommentaar!
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.