• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,14
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,14
  • 06.07.00, 12:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lähiaastail Kuressaare-Riia laevareise ei toimu

Saaremaa Laevakompanii ei korralda uusi merereise Saaremaalt Riiga enne paari-kolme aasta möödumist, sest mullune ettevõtmine tõi laevafirmale suure kahjumi, kirjutab Meie Maa.
'Saime eelmisel aastal kogemuse, mis ei kuulunud just kõige paremate kilda,' tõdes Saaremaa Laevakompanii tegevjuht Tõnis Rihvk. Tema sõnul jäid mullu suvel Saaremaa ja Riia vahel tehtud kaheksa reisi kahjumisse. 'See oli üsna suur,' nentis ta.
Ettevõtmise ebaõnnestumise peamisteks põhjusteks peab Rihvk sobimatut graafikut ja taolisteks reisideks sobimatut laeva. Kuivastu ja Läti pealinna vahet seilanud Regula oli tema hinnangul liialt aeglane. Kuna reis on pikk, pidanuks Riia vahetsõitma kiirem või magamiskohtadega laev, ütles Rihvk.
Reisijaid sõitudele jätkus, aga meie jaoks oli huvilisi liiga vähe, lisas ta. Laevafirma finantsdirektori asetäitja Einar Riimi andmetel olid Saaremaa ja Riia vahel reisijaiks põhiliselt lätlased. Eesti inimestele graafik ei sobinud, kuna Riiga jõudnud laev asus juba paari tunni pärast tagasiteele ja neil tulnuks nädal Riias veeta või hoopis maad mööda koju tagasi tulla, rääkis Riim.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tõnis Rihvki sõnul võib liin käiku minna kahe-kolme aasta pärast. Selleks aga on laeva- ja graafikuvahetus tingimata vajalik, ütles laevakompanii tegevdirektor.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele