Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ameerika paneb fännid õhkama
Juba mõnda aega on rahakamate eestlaste seas pakkunud kõneainet Viking Motorsi Tammsaare tee salongis asuv hiigelmaastur Chevrolet Tahoe, mille kapoti all on 5,3-liitrine V8 bensiinimootor ja mis kubiseb otsast otsani ameerikalikust lisavarustusest. Nädal tagasi ilmus tema kõrvale luksuslik Chevrolet Trans Sport, mis erineb suuresti meie teedelgi liikuvatest Pontiac Trans Sportidest.
ASi Viking Motors Opeli keskuse turundusjuhi Ants Kulgevee sõnul on nüüdsest saadaval pea kõik GMi mudelid, mis jõuavad Eestisse Rootsis asuva vahelao kaudu. Chevrolet Tahoe on juba üsna populaarseks saanud ja ühtekokku on neid müüdud Eestis viis autot, salongis oleval kuuendalgi on ostja olemas. 5,3-liitrine bensiinimootor ja 800 000 krooni piires kõikuv hind pole rahajõmmidele mingiks küsimuseks ka praegusel kütuse hinnatõusu ajal. Kes ikka sellist autot väga tahab, see ostab ta ka ära.
Sama on oodata seni veel müümata Trans Spordiga. Kauaks ta siia igatahes ei jää, on Opeli keskuse müüjad veendunud. Ja pole ka imestada, sest auto, mille külgmine liuguks puldist avaneb, pole Eestis just igapäevane. Autos on seitse istekohta, ja kõigil neil saab ka mööndusi tegemata istuda.
Autol on pikkust 5,11 meetrit, teljevahe ligi viis sentimeetrit üle kolme meetri ja põhimõtteliselt on võimalik auto ka kaheksakohaliseks muuta. See eeldab küll juba bussijuhiluba.
Lisavarustusest pole selle auto puhul üldse mõtet rääkida, sest kõik on baasvarustuses juba olemas. Tagaistujad saavad valida endale ise sobiliku sisekliima, laekonsoolis asub pardakompuutriga infokeskus, eraldi puldist saab juhtida kuuekohalist CD-boksi jne, jne.
Kokku peab sellise luksuse eest lauale laduma kuni 685 000 krooni, ilma nahksisuta ja veel mõne vidinata variant maksab 640 000 krooni. Praeguse dollari kursi juures polegi see nii müstiline.