• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti Telefon kaotab 700 klienti kuus

    Rohkem kui poolest miljonist Eesti Telefoni kliendist jätab 30 000 telefoniarve õigel ajal tasumata. Igas kuus saab 1000 telefoniomanikku hoiatuskirja ning 700 kliendiga lõpetatakse leping, kirjutab SL Õhtuleht.

    Selliseid võlgnikke, kes meeldetuletustest hoolimata arve tasumata jätavad, tuleb iga kuu umbes 700. 'Liinid jäävad küll alles, aga kui inimene soovib uuesti liituda, tuleb maksta taas 800 krooni liitumistasu,' selgitab Eesti Telefoni pressiesindaja Anu Vahtra.
    Telefoniarve maksetähtpäev on iga kuu viimane päev. Eesti Telefonil pole õigust klientidelt viivist nõuda, aga kui ka järgmise kuu 15. kuupäevaks pole raha ET kontole laekunud, võib firma telefoni välja lülitada.
    'Alla 100 krooni suuruse võla puhul me esimesel kuul kohe kindlasti telefoni ei sulge,' ütleb Vahtra. Kui summa ületab 150 krooni või võlg venib kolme kuu peale, vajutatakse Eesti Telefonis nuppu ja telefoniomanik peab 90 krooni välja käima.
    Esmalt koostatakse võlgnike nimekiri, see saadetakse ühest andmebaasist teise ja alles siis lülitatakse telefon välja. Makseteade võib Eesti Telefoni jõuda samuti viivitusega.
    Kuigi iga kuu koguneb umbes 30 000 võlgnikku, lülitatakse välja vaid 1000 telefoni ja kahe kuu möödudes lõpetatakse leping umbes 700 kliendiga. Üle 500kroonist võlga hakkab telefonimonopol sisse nõudma halduskohtu kaudu.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Kai Realo: päris hirmsaid asju saab korda saata, kui tegelikult midagi ei tee ega otsusta
Tippjuhi kõige tugevama rahulolutunde tekitab teadmine, kui tema valitud meeskond otsustab igal tasandil samade põhimõtete ja väärtushinnangute järgi. Heade majandustulemuste saamiseks tuleb leida hea inimeste juht, kirjutab Ragn-Sellsi juhatuse esimees ja 2018. aasta parim juht Kai Realo.
Tippjuhi kõige tugevama rahulolutunde tekitab teadmine, kui tema valitud meeskond otsustab igal tasandil samade põhimõtete ja väärtushinnangute järgi. Heade majandustulemuste saamiseks tuleb leida hea inimeste juht, kirjutab Ragn-Sellsi juhatuse esimees ja 2018. aasta parim juht Kai Realo.
Nasdaq Tallinn jätkas languskursil
Nasdaq Tallinn langes täna pool protsenti, tirides kaasa ka Balti koondindeksi Baltic Benchmark.
Nasdaq Tallinn langes täna pool protsenti, tirides kaasa ka Balti koondindeksi Baltic Benchmark.
Kai Realo: päris hirmsaid asju saab korda saata, kui tegelikult midagi ei tee ega otsusta
Tippjuhi kõige tugevama rahulolutunde tekitab teadmine, kui tema valitud meeskond otsustab igal tasandil samade põhimõtete ja väärtushinnangute järgi. Heade majandustulemuste saamiseks tuleb leida hea inimeste juht, kirjutab Ragn-Sellsi juhatuse esimees ja 2018. aasta parim juht Kai Realo.
Tippjuhi kõige tugevama rahulolutunde tekitab teadmine, kui tema valitud meeskond otsustab igal tasandil samade põhimõtete ja väärtushinnangute järgi. Heade majandustulemuste saamiseks tuleb leida hea inimeste juht, kirjutab Ragn-Sellsi juhatuse esimees ja 2018. aasta parim juht Kai Realo.
Margus Rink: ma pean otsustama. Ja vastutama
Tippjuhi üks olulisemaid tööriistu on otsustamine. Otsused tuleb teha läbi esiklaasi, tahavaatepeeglis targutajad ei vääri juhi nimetust, kirjutab Coop Panga juhatuse esimees ja 2021. aasta parim juht Margus Rink.
Tippjuhi üks olulisemaid tööriistu on otsustamine. Otsused tuleb teha läbi esiklaasi, tahavaatepeeglis targutajad ei vääri juhi nimetust, kirjutab Coop Panga juhatuse esimees ja 2021. aasta parim juht Margus Rink.
Raadiohommikus IT-minister, aasta reklaamiagentuur ja revolutsioon tervishoius
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.