Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinna sadama-ala kinnistu müük võib taas luhtuda

    Tallinna linn ootab 24. novembriks ostupakkumusi kokku enam kui neljal hektaril asuvatele kruntidele aadressil Mere pst 12, Mere pst 14, Sadama 2 ja Kai 2.
    Alghind on 100 miljonit krooni, lisaks peab ostja investeerima alale vähemalt 800 miljonit krooni.
    Varem on kruntide vastu huvi tundnud Merko Ehitus, SRV Kinnisvara, Ober-Haus ja Pro Kapital.
    Eesti ühe suurema ehitusfirma Merko Ehitus nõukogu esimees Toomas Annus kinnitas, et Merko Ehitus on tänaseks keskendunud Viru väljaku arendamisele ning sadama-ala krunte osta ei kavatse. ?Kunagi olime neist huvitatud, aga kõike ei jõua,? lausus Annus.
    Radisson SASi hotelli arendanud SRV Kinnisvara juhatuse esimees Alvar Ild ütles, et SRV Kinnisvara on samuti huvitatud Viru Väljaku arendamisest. ?Sadamasse minek oleks jõu killustamine, kõike mida tahad, ei saa ka tahta,? lausus Ild.
    Varem kruntide vastu suurt huvi ilmatanud kinnisvarafirma Ober-Haus juhatuse esimees Paul Oberschneider lausus, et pole kindel, kas firma kavatseb krundid osta. ?Ma kaldun arvama, et jälle ei tehta ühtegi pakkumist ja linn peab krundid jagama väiksemateks tükkideks, mitte püüdma neid koos müüa,? ütles ta. ?Ei saa võtta mingit numbrit õhust, tuleb ka vaadata, mida kruntidele ehitada tahetakse,? kommenteeris Oberschneider 800 miljoni kroonist investeerimiskohustust.
    Ernesto Preatonile kuuluva kinnisvaraarendusfirma Pro Kapital peadirektor Andrus Laurits ütles, et firma otsus on mitte sadama-ala krunte osta. ?Linn paneb peale liiga suure investeerimiskohustuse, kaldun arvama, et sellestki korrast ei tule midagi välja,? leidis ta. ?Kui keegi tunneks kruntide vastu huvi, siis ma arvan, et ma teaks sellest,? lisas Laurits.
    Tallinna linnavaraameti varamüügiosakonna juhataja Udo Klopets ütles, et loodetavasti müük siiski õnnestub. ?Kui ei õnnestu, siis üritame uuesti,? lausus ta.
    Äripäeva andmetel oli varem kruntide ostust huvitatud ka üks Saksa päritolu ettevõte, kuid teadmata põhjustel ei osalenud ka see firma esimesel enampakkumisel.
    Esimene katse krunte müüa ebaõnnestus, kui suvel ei laekunud linnavaraametisse ühtegi pakkumist. Pärast seda tegi linn ostutingimustes järeleandmisi, kaotades nõude, mille kohaselt ostjafirma viimase mõlema kahe aasta käive pidi olema vähemalt 200 miljonit krooni. See annab nüüd võimaluse ostjatele moodustada arendustöödeks uus juriidiline isik, millel võivad olla ka erinevad omanikud. Ühispakkumisi linn ei luba teha.
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Cathie Woodi populaarsed ARK fondid vajuvad kiiresti: investorid lahkuvad miljardite dollaritega
2024. aasta esimestel kuudel nägi ARK 2,2 miljardi dollari suurust netoväljavoolu. Cathie Woodi juhitud fondi koguvarad on langenud kiiresti 11,1 miljardi dollarini, mis on vaid vari endisest hiilgusest.
2024. aasta esimestel kuudel nägi ARK 2,2 miljardi dollari suurust netoväljavoolu. Cathie Woodi juhitud fondi koguvarad on langenud kiiresti 11,1 miljardi dollarini, mis on vaid vari endisest hiilgusest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Rahandusministeerium plaanib suurendada lähetuste päevaraha
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Maailmas pole sõjale veel nõnda palju kulutatud
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.