• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 03.11.00, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika Grupp kavatseb kahekordistada kasumit

Baltika Grupp (BG) on välja töötanud uue strateegia 2000-2001 perioodiks, mille abil loodab BG lähiaastatel kahekordistada oma kasumit.
BG eesmärgiks on muutuda lõpptarbijale(rõiva kandja, jaeklient, hulgiklient,
tootmisteenuste klient) parimat lahendust (toode koos logistilise
teenusega) pakkuvaks ettevõtteks. Strateegia rakendamisel peaks

Artikkel jätkub pärast reklaami

lähiaastatel:
- suurenema Baltika Grupi poolt juhitavate jaepindade maht 3 korda;
- suurenema läbimüügitulu jaekaubanduslikelt pindadelt;
- suhteliselt vähenema varudega seotud rahalised vahendid;
- kahekordistuma kasum.
Käesoleval aastal alustas Baltika jõulist sisenemist
rahvusvahelisele jaekaubandusturule. 2000.a esimese üheksa kuu
jooksul avati kokku 12 uut Baltika poolt kontrollitavat

Artikkel jätkub pärast reklaami

jaekaubanduslikku müügikohta: 3 oma kauplust (2 Poolas, 1 Rootsis),
4 ?shop-in-shop? tüüpi müügikohta Poolas ja 5 frantsiisilepingu
alusel töötavat kauplust ( 2 Lätis, 3 Venemaal).
Seoses muudatustega AS Baltika juhtimis- ja turundusstrateegias
otsustas ettevõte muuta ka kontserni logotüüpi. Uus logotüüp
kajastab ettevõttes toimunud sisulisi muutusi ja vastab paremini
seatud turunduseesmärkide saavutamisele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele