Allan Soon • 3. november 2000
Jaga lugu:

Baltika Grupp kavatseb kahekordistada kasumit

Baltika Grupp (BG) on välja töötanud uue strateegia 2000-2001 perioodiks, mille abil loodab BG lähiaastatel kahekordistada oma kasumit.

BG eesmärgiks on muutuda lõpptarbijale(rõiva kandja, jaeklient, hulgiklient,

tootmisteenuste klient) parimat lahendust (toode koos logistilise

teenusega) pakkuvaks ettevõtteks. Strateegia rakendamisel peaks

lähiaastatel:

- suurenema Baltika Grupi poolt juhitavate jaepindade maht 3 korda;

- suurenema läbimüügitulu jaekaubanduslikelt pindadelt;

- suhteliselt vähenema varudega seotud rahalised vahendid;

- kahekordistuma kasum.

Käesoleval aastal alustas Baltika jõulist sisenemist

rahvusvahelisele jaekaubandusturule. 2000.a esimese üheksa kuu

jooksul avati kokku 12 uut Baltika poolt kontrollitavat

jaekaubanduslikku müügikohta: 3 oma kauplust (2 Poolas, 1 Rootsis),

4 ?shop-in-shop? tüüpi müügikohta Poolas ja 5 frantsiisilepingu

alusel töötavat kauplust ( 2 Lätis, 3 Venemaal).

Seoses muudatustega AS Baltika juhtimis- ja turundusstrateegias

otsustas ettevõte muuta ka kontserni logotüüpi. Uus logotüüp

kajastab ettevõttes toimunud sisulisi muutusi ja vastab paremini

seatud turunduseesmärkide saavutamisele.

Jaga lugu:
Hetkel kuum