Aastaraamatu konkurss väärtustab avatust ja selgust

Aili Kukumägi 13. juuni 2001, 00:00

Äripäev korraldas tänavu esimest korda aastaraamatu konkursi.

Aastaraamatu konkursi eesmärk on anda ettevõtjale infot, kuidas koostada ülevaatlikku ja köitvat aastaraamatut, tõstes esile parimaid nende seast. Ühtlasi avaldame tunnustust ettevõtetele, kes oma majandustulemuste ja prognooside avalikustamisega väärtustavad avatud majandust ning selgust info edastamisel.

Aastaraamatute hindamisel lähtusime sellest, et ettevõtte kohta vajavad infot väga erinevad sihtrühmad: investorid, aktsionärid, kliendid, koostööpartnerid, ajakirjandus ning firma oma töötajadki.

Soovin, et aastaraamatu konkurss muutuks igaaastaseks tavaks ja selle tulemused saaksid teatavaks juba enne jaanipäeva.

Kõik tänavu aastaraamatu konkursil osalenud ettevõtted pälvivad tunnustust juba ainuüksi seetõttu, et jõudsid oma väljaandega valmis mai alguseks ehk teise kvartali keskpaigas.

On täiesti võimalik, et juba järgmisel aastal teeme metoodikas täiendusi ja kutsume konkursist osa võtma ka neid, kellel aastaaruanne vaid internetis. Paljud ettevõtted eelistavad veebi peamiselt kulude kokkuhoiu tõttu. Nagu selgub tagakaanel avaldatud ülevaatest, tuli parimatel kogu projekti peale välja käia vähemalt 200 000 krooni.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 09:08
Otsi:

Ava täpsem otsing